0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
بخش D
٪40

معرفی، خرید و دانلود کتاب بخش D

درباره بخش D

کتاببخش D رمان هیجان‌انگیز و معمایی نوشته فریدا مک‌فادن، داستان یک دانشجوی پزشکی به نام امی برنر را روایت می‌کند که در بخش روانی یک بیمارستان مشغول به کار است. امی از شیفت شب در این بخش وحشت دارد، اما می‌داند که باید این کار را انجام دهد تا بتواند پزشک شود.در طول شیفت شب امی، اتفاقات عجیبی در بخش روانی می‌افتد. یکی از بیماران ناپدید می‌شود و دیگری خودکشی می‌کند. امی شک می‌کند که اتفاقی شوم در حال وقوع است. او فکر می‌کند که کسی در بخش روانی دست به جنایت می‌زند. او از بیماران روانی می‌ترسد و وقتی متوجه می‌شود که شخصی خطرناک در قسمت انفرادی بستری شده است، ترسش بیشتر و بیشتر می‌شود و زمانی این ترس به اوج می‌رسد که امی می‌فهمد دوست صمیمی دوران دبیرستانش در انفرادی بستری هست. این کتاب با داستان جذاب و شخصیت‌های پردازش‌شده خود توانسته است نظر منتقدان و مخاطبان را به خود جلب کند. اگر به رمان‌های هیجان‌انگیز و معمایی علاقه دارید، حتماً این رمان را بخوانید. این کتاب یک تجربه هیجان‌انگیز و لذت‌بخش را برای شما رقم خواهد زد.برای خواندن داستان و رمان های دیگر حتما به دسته بندی داستان و رمان خارجی فیدیبو سر بزنید.

کتاب بخش Dجایزه‌های متعددی را دریافت کرده است. از جمله :جایزه بین‌المللی نویسندگان ژانر تریلر برای بهترین کتاب سال ۲۰۲۳،جایزه بهترین رمان هیجان‌انگیز از انجمن نویسندگان آمریکا سال ۲۰۲۳، جایزه بهترین رمان هیجان‌انگیز از مجله Publishers Weeklyو جایزه کتاب سال۲۰۲۳ از مجله  Library Journal، این کتاب همچنین در فهرست بهترین کتاب‌های سال ۲۰۲۳ از سوی نشریات معتبری مانند مجله وال استریت ، نیویورک تایمز ، و واشنگتن پست قرار گرفته است.

فریدا مک فادن، پزشک و نویسنده پرفروش 

 فریدا مک فادن، نویسنده آمریکایی در سال ۱۹۷۴ در ایالت نیویورک متولد شد. او در دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا در رشته‌ی پزشکی تحصیل کرده است. پس از فارغ‌التحصیلی، به عنوان پزشک متخصص در زمینه آسیب‌ها و مشکلات مغزی مشغول به کار شد. او در طول دوران کار خود، به نویسندگی علاقه‌مند شد و اولین رمان خود را در سال ۲۰۰۷ منتشر کرد.او در زمینه‌ی طنز پزشکی و رمان‌های دلهره‌آور روانشناختی فعالیت دارد و با آثار خود، مخاطبان زیادی را در سراسر جهان جذب کرده است.

مک فادن تاکنون ۱۷ رمان منتشر کرده که از جمله آنها می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

چرا کتاب بخش D را بخوانیم

 داستان جذاب و هیجان‌انگیز:این رمان هیجان‌انگیز و معمایی است که خواننده را تا انتها درگیر داستان می‌کند. اتفاقات عجیبی که در بخش روانی می‌افتد، خواننده را به دنبال کشف راز این جنایات می‌کشاند.

 شخصیت‌های پردازش‌شده: شخصیت‌های رمان به خوبی پردازش شده‌اند و خواننده می‌تواند با آنها ارتباط برقرار کند. امی، شخصیت اصلی داستان، یک دانشجوی پزشکی جوان و پرتلاش است که سعی می‌کند که درستکاری خود را حفظ کند. 

نویسندگی روان: فریدا مک‌فادن، یک نویسنده با استعداد است که با قلم شیوا و روان خود داستان را به زیبایی روایت می‌کند و خواننده را در دنیای داستان غرق می‌کند.

در بخشی از کتاب بخش D می‌خوانیم

امی برنر عزیز

شیفت شبانه امشب در بخش D، بخش اصلی قفل شده بیماری های روانی‌مان، به شما محول می‌شود.

زمان آماده شدن برای شیفت محول شده ، لطفاً دستورالعمل زیر را رعایت کنید:

کدی به شما داده می‌شود که برای خروج از بخش D می‌توانید از آن استفاده کنید. در طول شیفت‌تان به جز در موارد اضطراری ، اجازه خروج از بخش را ندارید.

اطلاعات شخصی خود را در اختیار بیماران‌تان قرار ندهید. این شامل جزییات زندگی شخصی و آدرس محل سکونت‌تان هم می‌شود.

اشیاء زیر در بخش D ممنوع‌اند: الکل، مایعات اشتعال‌پذیر، پونز، خودکار ، سوزن منگنه ، گیره کاغذ ، سنجاق‌قفلی، سوهان ناخن ، موچین، ناخن گیر، دخانیات ، سیگار الکترونیکی ، کیسه پلاستیکی ، تیغ ریش‌تراشی ، اسلحه یا هر وسیله ای که بتوان به جای سلاح استفاده کرد.

انتظار نداشته باشید که در طول شیفت تان بخوابید. پزشک آنکال امشب دکتر بک است. لطفاً هنگام ورود به بخش D به پزشک معالج اطلاع دهید.

بخش روان‌پزشکی در طبقۀ نهم بیمارستان است.

مقابل در فلزی سنگین آسانسور می‌ایستم، نمی‌دانم دوست دارم آسانسور سریع‌تر بیاید یا آرام‌تر. اگر آسانسور زودتر نیاید، دیرم می‌شود. ولی از طرف دیگر، هر لحظه‌ای که اینجا در انتظار آسانسور بایستم، کمتر در بخش روان‌پزشکی محصور بیمارستان حضور دارم. واقعاً وضع جالبی است.منتظر آسانسورم که گوشی‌ای در جیب شلوار گانم می‌لرزد. فکر اینکه تا لحظاتی بعد دیگر نمی‌توانم از گوشی‌ام استفاده کنم واقعاً ترسناک است. مثل این است که دستم را قطع کرده باشند. قبول دارم، این وابستگی نشان‌دهندۀ رابطۀ ناسالم من با گوشی‌ام است، ولی برایم اهمیتی ندارد. من به گوشی‌ام نیاز دارم. چرا یک مکان نباید آنتن داشته باشد؟ واقعاً ظالمانه است.

پیشنهادهایی برای دوست‌داران کتاب بخش D

اگر شما هم به خواندن رمان و داستانهای خارجی علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما کتاب های زیر را که در فیدیبو در دسترس هستند، مطالعه کنید.


دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۵۸ کیلوبایت
تعداد صفحات
280 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۹:۲۰:۰۰
نویسندهفریدا مک‌فادن
مترجممریم علیزاده میلانلو
ناشرانتشارات کتاب کوله‌پشتی
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
ward D.۲۰۲۳
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۹/۱۱
قیمت ارزی
2 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۵۸ کیلوبایت
۲۸۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.5
از 5
براساس رأی 13 مخاطب
سرگرم‌کننده 🧩 (8)
گیرا 🧲 (5)
5
ستاره
69 ٪
4
ستاره
7 ٪
3
ستاره
23 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
7 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4
سرگرم‌کننده 🧩

اگه بخوایم با واقعیت بسنجیم مطمئنا اشکالات زیادی داره اما به طور کلی کتاب جالبی بود و بعضی از پلات توییست‌ها رو نمی‌شد حدس زد. از اونجایی که معمولا کتاب‌هایی که یهو بولد می‌شن خیلی خوب نیستند، انتظار خیلی کمتری ازش داشتم اما باعث شد دو روزه تمومش کنم چون واقعا می‌خواستم ببینم آخرش چی میشه.

5
خوش‌خوان 🪶
سرگرم‌کننده 🧩
تلخ ☕️
گیرا 🧲
آموزنده 🦉

من عاشق فریدام😍 خیلی خلاق و کاردرسته و پایان کتاباش خودش به صورت مجزا شاهکاره🤌🏻 من این کتابش و خدمتکار رو بیش‌تر دوست داشتم. اگه به کتابای هیجانی و روان‌شناختی با تعلیق بالا علاقه دارین؛ از این کتاب هم خوشتون میاد.

5
خوش‌خوان 🪶
سرگرم‌کننده 🧩

خوب بود، هیجان داشت، از تقریبا وسطای کتاب. و ی خورده قابل حدس بود اما درکل خوب بود و حس میکردی خودت دقیقا اونجایی و مجبورت میکنه ک تا اخر بخونینش. مرسی از نویسنده و مترجم و فیدیبو.😁

3
خوش‌خوان 🪶
سرگرم‌کننده 🧩
گیرا 🧲

نثر روان و تم تندی داشت، با توجه به کتابی که قبلا از این نویسنده خونده بودم انتظار غافلگیری خیلی بیشتری داشتم،

5
خوش‌خوان 🪶
سرگرم‌کننده 🧩

خیلی کتاب خوب و پرهیجانی بود و هیچ جا از روند نمی افتاد اونایی که جنایی خون هستن حتما میپسندن

5
سرگرم‌کننده 🧩
گیرا 🧲

کتاب پر هیجانی بودو هیچ بخش اضافه یا حوصله سر بری نداشت.

5

اکه واقعا دنبال هیجانید یک کتاب فوق العاده است

4.3
(22)
سرگرم‌کننده 🧩 (8)
49,000
٪40
29,400
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
بخش D
٪40
بخش D
فریدا مک‌فادن
انتشارات کتاب کوله‌پشتی
4.3
(22)
سرگرم‌کننده 🧩 (8)
49,000
٪40
29,400
تومان