0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
تناسخ
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی تناسخ

ناشر:
فیدیبو
درباره تناسخ

کتاب صوتی تناسخ بر اساس نمایشی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی امیرعلی نبویان تولید شده است. این کتاب صوتی توسط خود امیرعلی نبویان اجرا و گویندگی شده و از این منظر برای طرفداران او بسیار جالب توجه است.


نمایش تناسخ در سال ۱۳۹۷ در تماشاخانه پاییز روی صحنه رفت، نویسندگی و کارگردانی این نمایش را امیرعلی نبویان برعهده داشت و بازیگرانی چون هومن حاجی عبداللهی، بهار نوروزپور، هدایت هاشمی، کمند امیرسلیمانی، رویا میرعلمی، بهرام افشاری، بهار کاتوزی، بهادر مالکی، فاطیما سرلک در آن ایفای نقش کردند.

این نمایش از همان روزهای اول اجرا با اقبال بسیار زیاد تماشاگران روبرو شد و در بین برگزیدگان جشنواره تئاتر فجر آن سال نیز خوش درخشید، درخششی که منجر دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد تئاتر فجر شد که هومن حاجی عبداللهی این جایزه را از آن خود کرد.


خلاصه داستان تناسخ

داستان تناسخ درباره یک شرکت خیالی سهامی خاص و با مسئولیت محدود است به نام «تناسخ گستران شرق» که خدماتش را به صد و بیست و پنج روح سرگردان ارائه می‌دهد! این شرکت وظیفه دارد به این صد و بیست و پنج روح سرگردان کالبد جدید پیشنهاد دهد و در صورت پذیرش این کالبد توسط ارواح از آن‌ها پورسانت دریافت می‌کند.


کتاب صوتی تناسخ

همانطور که ذکر شد برای اولین‌بار این نمایش در قالب کتاب صوتی و با اجرای امیرعلی نبویان در فیدیبو قابل دریافت است. این کتاب صوتی به نوعی بازنمایی آن اثر نمایشی در قالبی نو است که حتما برای علاقه‌مندان و شنوندگان جذاب خواهد بود.


علاقه‌مندان به کتاب تناسخ چه کتاب‌های صوتی دیگری بشنوند؟

بی‌شک شنیدن دیگر کتابهای صوتی امیرعلی نبویان بهترین پیشنهاد به علاقه‌مندان آثار اوست، از امیرعلی نبویان تاکنون کتاب صوتی «کان لم یکن» در فیدیبو منتشر شده است، اما به زودی دیگر آثار این نویسنده نیز در قالب کتاب صوتی منتشر خواهد شد.



دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
138.۰۶ کیلوبایت
مدت زمان
۵۸:۵۴
نویسندهامیرعلی نبویان
راوی جمعی از هنرمندان
راوی دومهومن حاجی عبداللهی
راوی سومبهرام افشاری
راوی چهارمبهار نوروز پور
ناشرفیدیبو
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۸/۱۷
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۳۸.۰۶ کیلوبایت
۵۸:۵۴

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.4
از 5
براساس رأی 190 مخاطب
حال‌خوب‌کن ✨ (101)
اجرای روان 🎙️ (82)
5
ستاره
73 ٪
4
ستاره
10 ٪
3
ستاره
6 ٪
2
ستاره
1 ٪
1
ستاره
8 ٪
110 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5
حال‌خوب‌کن ✨
اجرای روان 🎙️

خيليييييي خوب بود من كه كيف كردم ، آقاى نبويان واقعا نويسنده ى خوش ذوقى هستن ، و همين طور خانومشون گوينده ى قابلى ، از شنيدن صداتون بينهايت لذت بردم خانوم نوروزپور عزيز به اميد شنيدن داستانهاي بعدى آقاى نبويان با صداى زيباى شما ، البته از حق نگذريم آقاي حاجي عبدالهي كه هميشه عزيز بودن و هستن و هنرشون همه جا دلنشين ممنون كه با اجراى زيباتون لبخند رو لبمون آوردين

4
اجرای روان 🎙️

خودنمایشنامه ونویسنده واجرای هومن وبقیه که عاااااالی بود اما.... این تناسخ سه تا۳۵ تومن درواقع برای ما دوتاویکدهم ۶۰ تومن درآمد!!!!!!بچه ۵ ساله هم میفهمه پرده سوم تقریبا ۹۵ درصدش حذف! سانسور!یا گم وگور شده بودکه؟!!!! آقای نبویان خودت گوش کردی این نسخه رو؟ پرده سومش چی شده؟ آیا بهتر نبود ازاول میگفتی نمایشنامه به دوپرده جرح وتعدیل شده تنزل پیدا کرده؟؟؟؟؟؟؟؟

5
حال‌خوب‌کن ✨
اجرای روان 🎙️

امید وارم همکاری با اقای نبویان رو ادامه بدید و کتاب های صوتی بیشتری رو با صدای ایشون بشنویم

3

گفتیم ناقص بود! زنگ زدین گفتین حذف کن دوباره دانلود کن درست میشه! انجام دادم ولی بازم همونه که!! نظرات مردم رو هم راحت پاک کردید. واقعا متاسفم

5

واقعا ذوق وصف نشدنی دارم 🌷 حس روزایی ک رادیو هفت پخش میشد امیدوارم این روند کتاب صوتی با جناب نبویان ادامه دار باشه برای سالهای طولانی ❤

1

هرچند بنده در مقام دادن نظر تخصصی نیستم اما به عنوان انتقاد :کتاب بسیار زیبا شروع شد و بسیار پایان بندی بدی داشت و بعد از شنیدن آن احساس اتلاف وقت داشتم.به امید داستان های بهتر و جذاب تر از نویسنده با استعداد آقای نبویان

5

خیلی خوب و پر از اصطلاحات مدرن و قدیمی که به نحو هنرمندانه ای ادغام شده بود واقعا یکبار گوش دادنش کافی نیست پرده سوم هم کامل بود فقط چون ذهن شنونده منتظر یه داستان جدید در پرده سوم بود بقیه فکر کردن کامل نیست که همین تناقض هم هنرمندانه بود از آقای حاجی عبداللهی و بقیه هنرمندان هم ممنون برای اجرای خوب که تصویر سازی کردن برای ما

5
حال‌خوب‌کن ✨
آرامش‌بخش 🌱
اجرای روان 🎙️
سرگرم‌کننده 🧩

نوشته‌های آقای نبویان رو بدون لحظه‌ای فکر می‌خونم و گوش می‌دم. اینم از این قائده مستثنی نبود. اما پرده‌ی سوم... چند بار گوش دادمش و نفهمیدم چرا این‌قدر کوتاه بود... یعنی سانسور داشت؟! امیدوارم به شعور مخاطب توهین نشده باشه... چون بعید می‌دونم نمایش این‌قدر کوتاه بوده باشه!!!

5
حال‌خوب‌کن ✨
آرامش‌بخش 🌱

قصه‌های امیرعلی‌ کی میاد؟ 😍

5

خوشحالم از اینکه قراره تئاتر هایی که هیچوقت به دلایل مختلف نشد و نتونستیم ببینیم رو الان میتونیم با حضور هنرمندانش بشنویم و لذت ببریم. خداقوت، دمتون گرم.

نمایش 100 نقد دیگر
4.4
(211)
حال‌خوب‌کن ✨ (101)
75,000
٪30
52,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
تناسخ
٪30
تناسخ
امیرعلی نبویان
فیدیبو
4.4
(211)
حال‌خوب‌کن ✨ (101)
75,000
٪30
52,500
تومان