0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
هری پاتر و سنگ جادو
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی هری پاتر و سنگ جادو

نویسنده:
جی کی رولینگ
درباره هری پاتر و سنگ جادو
یکی از ژانرهای پرمخاطب که گروه‌های سنی متفاوت را به خود جذب کرده ژانر فانتزی و تخیلی است که کتاب‌ «هری پاتر» را می‌توان یکی از معروف‌ترین آن‌ها برشمرد. این اثر نام مجموعه‌ای از رمان‌هایی به سبک خیال‌پردازانه به قلم ج. کی. رولینگ است. این مجموعه به شرح ماجراهای یک جادوگر نوجوان به نام هری پاتر به همراه بهترین دوستانش، رون ویزلی و هرمیون گرنجر، در مدرسه‌ی علوم و فنون جادوگری هاگوارتز می‌پردازد که در تلاش است بر جادوگر سیاه غلبه کند. هری پاتر در واقع یک مجموعه با چندین ژانر، ازجمله فانتزی و گذر عمر است که دارای معانی فرهنگی بسیاری می‌باشد. به عبارتی نویسنده این اثر پر مخاطب با نثری روان و ملموس در پی به تصویر کشیدن مفاهیم خیر و شر و ارزش‌هایی چون شجاعت، عشق و وفاداری است. رولینگ در این مورد می‌‎گوید: «موضوع اصلی داستان مرگ است، همچنین بسیاری از موضوعات دیگر در این سری، مانند عشق و تعصب وجود دارد.» نکات خواندنی - ناشران اصلی و اولیه، کتاب‌سرای بلومزبری در انگلستان و انتشارات اسکولاستیک در ایالات متحده بودند. - در اکتبر ۲۰۱۱، این مجموعه در فرمت‌های مختلف کتاب از طریق «پاترمور» منتشر شد. - هری پاتر بالاترین مجموعه فیلم پرفروش در تمام دوران شناخته شد. - سود تجاری هری پاتر بیش از ۱۵ میلیارد دلار است. - این مجموعه‌ی داستانی به ۷۰ زبان و به‌طور تقریبی در ۴۵۰ میلیون نسخه منتشر شده‌است. -کتاب‌های هری پاتر از پرفروش‌ترین کتاب‌های تاریخ بشر بوده‌اند. هری پاتر و سنگ جادو هری پاتر و سنگ جادو نخستین جلد از مجموعه کتاب‌های هری پاتر است. در این داستان دامبلدور (مدیر مدرسه هاگوارتز) تصمیم می‌گیرد تا سرپرستی هری پاتر یک ساله را به خانواده خاله‌اش بسپارد. هری پاتر در کنار پسرخاله خود (دادلی) رشد می‌کند و مورد آزار و اذیت از جانب وی قرار می‌گیرد. خانواده خاله‌اش از جادو بیزارند و برای برخی از رفتارهای عجیب هری او را آزار می‌دهند و می‌ترسند که هری هم روزی جادوگر شود، برای همین هر گونه رابطه‌ی او با جادوگری را پنهان می‌کنند. تا این که هری نامه پذیرش از مدرسه جادوگری هاگوارتز را دریافت می‌کند و با روبیوس هاگرید شکاربان مدرسه آشنا می‌شود. پس از دیدار با هایدگر، هری پاتر درمی‌یابد که خودش یک جادوگر است و پدر و مادرش نه در تصادف، بلکه توسط جادوگری به نام ولدمورت کشته شده‌اند. مسیر زندگی او تغییر می‌کند و وارد مدرسه هاگوارتز می‌شود و دنیای عجیب و متفاوتی را پیش روی خود می‌بیند. دنیایی جادویی و پر از اتفاقات هیجان‌انگیز... خالق هری پاتر خالق پرفروش‌ترین کتاب تاریخ بشر جی. کی. رولینگ در سال ۱۹۶۵ در انگلستان به دنیا آمد. دوران کودکی خوبی را پشت سرگذاشت. بعد از اینکه در رشته ادبیات فرانسه از دانشگاه فارغ‌التحصیل شد در سازمان عفو بین‌الملل به‌عنوان مترجم و منشی مشغول به کار شد. دو سال بعد با یک روزنامه‌نگار پرتغالی آشنا شد. نام او «ژورگه آرانتس» بود. جوآن با آرزو و امید دل به این مرد داد اما زندگی آن‌ها دوام چندانی نداشت و رولینگ با دخترش به ادینبرو اسکاتلند مهاجرت کرد. سلامت روحی و روانی‌اش دچار اختلال شد و بارها دست به خودکشی زد. در همان سال‌ها که با فقر و مشکلات روحی و روانی دست به گریبان بود شروع به نگارش کتاب هری‌پاتر کرد و در حال حاضر وی یکی از ثروتمندترین زنان دنیا است.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
604.۶۶ کیلوبایت
مدت زمان
۰۷:۱۴:۵۵
نویسنده جی کی رولینگ
مترجمسعید کبریایی
راویآرمان سلطان زاده
ناشرآوانامه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۱/۲۴
قیمت ارزی
8 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۶۰۴.۶۶ کیلوبایت
۰۷:۱۴:۵۵

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.8
از 5
براساس رأی 492 مخاطب
سرگرم‌کننده 🧩 (30)
حال‌خوب‌کن ✨ (27)
5
ستاره
90 ٪
4
ستاره
4 ٪
3
ستاره
1 ٪
2
ستاره
2 ٪
1
ستاره
1 ٪
288 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

بـسـیـار عالی بود این طوری هم کسانی که حوصله خواندن کتاب را نداشتند می توانند داستان واقعی و پیچیده ی هری پاتر رو بشنوند (درسته که فیلمشو ساختند اما تا کسی کتابشو نخونه خوب متوجه ی داستان نمیشه ) وهم آدمایی که خواندند هم می تونن از فرصت استفاده کنن تا براشون. یاد آوری بشه (جی.کی.رولینگ وقتی خودش کرونا گرفت به این فکر افتاد که برای اینکه کودکان توی خونه سرگرم بشن هری پاتر و سنگ جادویی رو کتاب صوتی کرد وقتی این خبر رو شنیدم گفتم خدا کنه برای ایران هم همین کار رو کنن 🙏🙏اما وقتی اینو دیدم اونقدر ذوق کردم و با خودم گفتم که الان یک بهونه ی خوب برای توی خونه موندن دارم 😀😀😀

5
حال‌خوب‌کن ✨
انگیزه‌بخش 🚀
آرامش‌بخش 🌱
اجرای روان 🎙️
سرگرم‌کننده 🧩
تلخ ☕️
پربار 🌳
گیرا 🧲
آموزنده 🦉

10 سال قبل، وُلدمورت، جادوگری که با جادوی سیاه سروکار داره، خانواده پاتر که جادوگران درستکاری بودن رو از بین میبره. جیمز پاتر و لیلی پاتر از دنیا میرن ولی پسرشون هری پاتر که تنها یک سال داره زنده میمونه. بعد از اون، ولدمورت از نظرها پنهان میشه و کسی دلیلش رو نمیدونه. هری توسط خانواده خاله‌اش بدون عشق و در سختی بزرگ میشه. در تولد یازده سالگیش، براش از مدرسه جادوگری هاگوارتز نامه دعوت فرستاده میشه و این آغاز راه هری به یک دنیای بزرگ از تجربیات جدیده که بعضیشون خوشایند و بعضی بسیار تاریک و یا غم انگیز هستن. کلاه تعیین گروه به هری میگه اونجا توی گروه اسلیترین میتونستی قدرت زیادی به دست بیاری و همچنین هاگرید به هری میگه ولدمورت اصلا دیگه انسانیتی توی وجودش نداره که بخوایم ببینیم مرده یا نه. هری پاتر پسریه که باید انتخاب کنه در کدوم سمت قرار بگیره، خیر رو انتخاب کنه و سختیش رو به جون بخره تا انسان خوبی باشه یا شر رو انتخاب کنه و قدرتی تاریک به دست بیاره اما دیگه انسان نباشه. درباره چیزهای دیگه صحبت نمیکنم که برای کسی که نخونده، اسپویل نشه. در آخر پیشنهاد میکنم اگر از فیلم دیدن لذت میبرید، فیلم‌های هری پاتر رو نگاه کنید. من اول فیلم‌ها رو دیدم و تا اینجا فیلم اول منطبق بر اتفاقات کتاب اوله و داستان رو به خوبی پوشش داده. خوش ساخت هم هست. شهرت هری پاتر الکی نیست، بهش اعتماد کنید. شما رو عاشق خودش میکنه.

5

همیشه و در هر حالتی، کتاب ی قدم از فیلمش کامل تره

4

یادته تو هری پاتر یکی بود ...؟ مثل دامبلدور میمونه نه؟ مشنگ و ببین. آرهههه بابا میان دنبالش با قطار ببرنش هاگوارتز تا امروز کلی از این چیزا به گوشم خورد، چه تو مدرسه چه تو کوچه و محل و فضای مجازی. و من هیچ چی نمیفهمیدم از صحبتا. نه فیلمی دیده بودم نه کتابی خونده بودم. تنها چیزی که تو ذهنم بود این بود که هری و دوستاش ماجراجویی هایی دارن که راز آلوده و ... الان که کتاب اول تموم شد و سال اول تحصیلی رو کنار هرمانی و ران و هری (جور دیگه ای هم تلفظ میکنن که کاری ندارم حالا) گذروندم دیگه میتونم منم بالاخره بگم که وارد این دنیا شدم و نگاهم دیگه مثل ماگل ها نیست و کمی با جادو آشنا ترم.(استادمون هم شاخه زرین از جیمز جرج فریزر رو بهمون پیشنهاد کرد اونم بخونم دیگه اوضاع خراب میشه😆) در آخر کتاب اول جذاب بود و دوست داشتنی. ولی خب هنوز انتظاراتم بر آورده نشد که این و هم با صحبت با پاتر هدا متوجه شدم قراره بهتر و قوی تر بشه.

5

با صدای ایشون خیلی عالیه ولی اگه بشه یک خانوم هم باشه و گویندگی صدا های زنونه رو بگه خیلی عالی و قشنگ تر میشه

5

وااای چه اتفاق خوبیییی. ینی همه جلدهاش قراره صوتی بیاد؟؟؟

5

ما واقعا بخاطر زحمات شما عزیزان ممنونیم برای ما لحظات آرومی رو تو این شرایط بد کشور ایجاد میکنید که واقعا هم به این لحظات احتیاج داریم آخه اثر به این قشنگی چرا نباید بلافاصله بقیه قسمتاش به صورت صوتی بیاد. این اثر شاهکار بود من ازتون خواهش میکنم قسمت بعدیم در پروسه ساخت قرار بدید.

5

واقعااااااکتاب باحالیه منکه عاشقشم من بااینکه همه ی قسمت هاشودیم وهمه ی کتاب هاشودارم امابازم دارم ازاین برنامه صوتی گوش میدمش?واقعاعااااااالیییییییه❤?❤?❤

5

من الان دارم کتاب هری پاتر و جام اتش رو میخونم . اگر نظر منو بخواید من بعدا میخوام سنگ جادو رو دوره کنم . من فیلم و کتاب صوتی نمیگیرم چون اگر کتابشو بخونم هیجان بیشتری میگیرم و لذت کامل رو میبرم . اومدم یک ریسک کردم گفتم :« ضرری نداره ، میرم تو فیدیبو ببینم کتاب های هری پاتر یا کتاب صوتی هری پاتر رو داره . اگر هم نداشت میرم تو اینترنت دانلود میکنم ببینم . » وقتی دیدم داره نمونه اش رو گوش کردم . بسیار عالی . بسیار هیجان انگیز .بسیار تحسین امیز . عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی بود .

5

با عرض خدا قوت و خسته نباشید خدمت عزیزانی که برای این کتاب صوتی زحمت کشیدن. متاسفانه تمام این سری از کتاب های هری پاتر با صدای آقای سلطان زاده رو توی بعضی از اپ های پادگیر بدون اجازه صاحبین امتیاز اثر منتشر کردن. با این کار هم حق کسانی که برای اثر زحمت کشیدن خورده میشه هم حق یکی‌ که برای اثر ارزش قائل شده و هزینه کرده. خواهش میکنم به این مسئله رسیدگی کنید و اجازه ندین زحمت دوستان و علاقه و هزینه علاقمندان به هدر بره.

نمایش 278 نقد دیگر
4.8
(495)
سرگرم‌کننده 🧩 (30)
120,000
٪30
84,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
هری پاتر و سنگ جادو
هری پاتر و سنگ جادو
جی کی رولینگ

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
هری پاتر
شامل 7 عنوان کتاب
هری پاتر و سنگ جادو
٪30
هری پاتر و سنگ جادو
جی کی رولینگ
آوانامه
4.8
(495)
سرگرم‌کننده 🧩 (30)
120,000
٪30
84,000
تومان