0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
برباد رفته جلد 2

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی برباد رفته جلد 2

درباره برباد رفته جلد 2

کتاب صوتی برباد رفته به عنوان اثری در ژانر رمان عاشقانه و درام حال و هوایی بسیار شنیدنی و خاص دارد. رمان بربادرفته حماسه‌ای عاشقانه و تاریخی را در بحبوحه جنگ داخلی آمریکا روایت می‌کند. داستان حول محور شخصیت اسکارلت اوهارا، زنی جنوبی با اراده‌ای قوی و روحیه‌ای سرکش می‌چرخد. اسکارلت که در مزرعه‌ای بزرگ به نام تارا در جورجیا زندگی می‌کند، در آستانه جنگ داخلی با اشلی ویلکز، از نجیب‌زادگان جنوبی، عشقی نافرجام را تجربه می‌کند.

با شروع جنگ، زندگی اسکارلت و اطرافیانش دگرگون می‌شود. او با چالش‌های متعددی از جمله از دست دادن عزیزان، فقر، و نابودی مزرعه و میراثش روبرو می‌شود. در این میان، اسکارلت دو بار ازدواج می‌کند، اما هر دو ازدواج به شکست می‌انجامند.

در طول داستان، شاهد پویایی‌های پیچیده‌ای بین اسکارلت و شخصیت‌های دیگر، از جمله اشلی، ملانی همیلتون (همسر اشلی)، و رت باتلر، مردی جذاب و مرموز، هستیم. اسکارلت در کشاکش عشق و نفرت، جنگ و صلح، و مرگ و زندگی، به دنبال یافتن هویت و جایگاه خود در دنیای آشفته‌ی اطرافش است.


درباره مارگارت میچل

مارگارت میچل از آن دست نویسنده‌هایی است که با نوشتن یک رمان شهرت جهانی و ماندگار برای خود کسب کرد.مارگارت مانرلین میچل مارش، مشهور به مارگارت میچل، در هشتم نوامبر ۱۹۰۰ در آتلانتای آمریکا چشم به جهان گشود. او در خانواده‌ای اشرافی و بانفوذ در آتلانتا بزرگ شد و دوران کودکی خود را در بحبوحه جنگ داخلی آمریکا و با مطالعه‌ی تاریخ آن دوران گذراند.

مارگارت در ابتدا به تحصیل در رشته‌ی پزشکی پرداخت، اما با فوت مادرش، تحصیلات خود را نیمه‌کاره رها کرد و به دنیای روزنامه‌نگاری قدم گذاشت. او فعالیت ادبی خود را با مجله‌ی ساندی آتلانتا آغاز کرد و در طول چهار سال، مقالات متعددی برای این مجله نگاشت. همزمان با فعالیت در این مجله، به عنوان ویراستار نیز مشغول به کار بود، اما آسیب‌دیدگی یکی از پاهایش، او را از کار در نشریه واداشت و به خانه‌نشینی سوق داد. همین خانه‌نشینی بود که ثمره‌ی آن، خلق رمان ماندگار بربادرفته شد.

مارگارت میچل در طول عمر کوتاه خود، تنها به انتشار یک رمان بلند به نام بربادرفته اکتفا کرد. اما این تنها اثر مکتوب او نبود. مارگارت در سن ۱۵ سالگی، داستان دیگری به نام لایسِن گمشده را نگاشته و به یکی از دوستانش سپرده بود. این کتاب حدود هشتاد سال بعد و در سال ۱۹۹۶، سال‌ها پس از مرگ مارگارت میچل، منتشر شد.


کتاب صوتی برباد رفته

کتاب صوتی بر باد رفته با زبده‌ترین و باسابقه‌ترین صداپیشگان و گویندگان تولید و توسط نشر آوانامه منتشر شده است. با توجه به تعدد شخصیت‌های رمان برباد رفته در کتاب صوتی آن نیز تعداد زیادی از گویندگان حضور داشته‌اند که از جمله می‌توان به آرمان سلطان‌زاده، شیما درخشش، مهبد قناعت‌پیشه، سحر بیرانوند، آزاده رادمهر، ارشیا شریعتی، مریم محبوب، شهره روحی، مهیار ستاری و.. اشاره کرد.


چرا باید کتاب صوتی برباد رفته را شنید؟

رمان‌های کلاسیک از جمله رمان‌هایی هستند که خواندن آنها همیشه و در هر حال جذاب است، حالا تصور کنید یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین رمان‌های عاشقانه و کلاسیک دنیا یعنی برباد رفته توسط گروهی حرفه‌ای و خوش لحن تبدیل به کتاب صوتی شده باشد. شنیدن این کتاب برای همه کسانی که علاقه‌مند به ادبیات کلاسیک، داستان‌های عاشقانه و تاریخی هستند بی‌گمان جذاب خواهد بود.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
1.۸۶ مگابایت
مدت زمان
۳۳:۵۴:۱۸
نویسندهمارگارت میچل
مترجمحسن شهباز
راوی جمعی از گویندگان
راوی دوممریم محبوب
راوی سوممهبد قناعت‌پیشه
راوی چهارمآرمان سلطان زاده
راوی پنجمشیما درخشش
ناشرآوانامه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۳/۰۱/۲۹
قیمت ارزی
12 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱.۸۶ مگابایت
۳۳:۵۴:۱۸

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.9
از 5
براساس رأی 14 مخاطب
اجرای روان 🎙️ (7)
حال‌خوب‌کن ✨ (7)
5
ستاره
92 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
7 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
11 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

سلام ممنون بابت این اجرای روان و شاهکار در تعجبم از افرادی که میگویند باید فیام رو کتاب میکردن فیلم برشی از کتاب هست و کتاب اصل موضوع هست صداهای دوبله اون موقع برای فیلم بوده نه برای گویندگی کتاب من که هر دو شنیده و گوش دادم با دیدن فیلم اصلا از شخصیت اسکارلت خوشم نیومد ولی در کتاب کامل به زوایای این شخصیت اشنا شدم کتابش خیلی خیلی بهتر از فیلمش بود و میشد گفت شاهکاری هست و جالب برام موضوع جنگ های برده داری بود

3

برباد رفته اثریست که هم باید خوند و هم دید. در این شکی نیست. اما استفاده از اینهمه کلمات عربی جای تعجب داره!؟ استفاده از معادل های فارسی اصلا کار سختی نبود.

5
حال‌خوب‌کن ✨
انگیزه‌بخش 🚀
آرامش‌بخش 🌱
اجرای روان 🎙️
سرگرم‌کننده 🧩
تلخ ☕️
پربار 🌳
گیرا 🧲
آموزنده 🦉

اخییشششش😍😍😍جلد دوم😍😍😍هرچی می خواین بگین بگین من خیلی منتظر جلد دوم و تموم کردنش بودم😍😍😍نظراتمو تو کامنتای جلد یک گفتم

4
حال‌خوب‌کن ✨
اجرای روان 🎙️

اجرا که خب خیلی خوبه، ولی یه سوال، واقعا بربادرفته چاپ های جدید آنقدر سانسوره!؟ ؟ یا سانسور ها مال اجرای صوتیه (که بعید میدونم!) ؟

5

میشه تخفيف رو برگردونین🥺؟ من امروز می‌خواستم بخرمش دیدم تخفیف برداشته شده🥲

5

از هر نظر عالی و‌درجه یک .در یک کلام گوینده ها فوق العاده بودن

5

خیلی دوست داشتنی بمد برام

5

من شیفته ی جلد ۲ هستم.

5
انگیزه‌بخش 🚀
تلخ ☕️
پربار 🌳

خسته نباشید ممنون

5
حال‌خوب‌کن ✨
انگیزه‌بخش 🚀
آرامش‌بخش 🌱
اجرای روان 🎙️
سرگرم‌کننده 🧩

🙏✅

نمایش 1 نقد دیگر
4.9
(22)
اجرای روان 🎙️ (7)
195,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
برباد رفته جلد 2
برباد رفته جلد 2
مارگارت میچل
آوانامه
4.9
(22)
اجرای روان 🎙️ (7)
195,000
تومان