0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
ناتمام
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب ناتمام

درباره ناتمام
داستان پیریانکا چوپرا جوناس، از توصیف بیست سال بازیگری‌ در دو قاره تا تهیه‌کنندگی آثار خودش به‌عنوان سفیر حسن‌نیت سازمان یونیسف، فاجعۀ از دست دادن پدر عزیزش بر اثر سرطان و شرح ازدواجش با نیک جوناس، الهام‌بخش یک نسل در سراسر جهان است تا عزم خود را جزم کنند، آرزوهایشان را بشناسند و با اراده و سخت‌کوشی به رؤیاهایشان جامۀ عمل بپوشانند. زندگی‌نامه‌ای بی‌نظیر که ریشه در دو دنیای مختلف دارد. کتاب ناتمام به کودکی پیریانکا چوپرا جوناس در هند؛ سال‌های نوجوانی‌اش در ایالات متحدۀ آمریکا و بازگشتش به هند می‌پردازد، جایی که برخلاف انتظار، تازه‌واردی در دنیای هنر و سرگرمی توانست برندۀ مسابقۀ ملی و بین‌المللی زیباترین دوشیزۀ جهان شود تا سرآغازی باشد برای حرفۀ بازیگری‌اش در سطح جهان. پیریانکا با صداقت و صمیمیت تمام، چالش‌های مسیر رسیدن به هدفش و خانه‌به‌دوشی دوران کودکی‌اش را با خواننده به اشتراک می‌گذارد؛ درنتیجه خواننده با کتابی فلسفی، الهام‌بخش، جسور و سرکش مواجه است. «همیشه احساس می‌کردم زندگی یک سفر انفرادی است، سفری که سوار یک قطار از میان ساعت‌ها، روزها و سال‌ها عبور می‌کنیم. تنها سوار قطار شده و تنها هم از آن پیاده می‌شویم. مسئولیت تمام تصمیم‌هایی که در طول سفر می‌گیریم بر عهدۀ خود ماست.»

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
3.۴۸ مگابایت
تعداد صفحات
248 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۸:۱۶:۰۰
نویسنده پیریانکا چوپرا جوناس
مترجمزهرا آرنواز
ناشرانتشارات کتاب کوله‌پشتی
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Unfinished: a Memoir
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۴/۱۸
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۳.۴۸ مگابایت
۲۴۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.2
از 5
براساس رأی 6 مخاطب
سرگرم‌کننده 🧩 (2)
انگیزه‌بخش 🚀 (2)
5
ستاره
33 ٪
4
ستاره
16 ٪
3
ستاره
16 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
33 ٪
3 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4
حال‌خوب‌کن ✨
انگیزه‌بخش 🚀
خوش‌خوان 🪶
سرگرم‌کننده 🧩

کتاب ترجمه خیلی روانی داره طوری که از خوندنش خسته نمیشین. با داستان‌هایی از خاطرات بچگی پریانکا شروع میشه و تا ازدواجش با نیک جوناس ادامه داره. ماجراهای دختر شایسته شدنش و پشت پرده دنیای بالیوود هم جالب بودن. در خصوص پریانکا با توجه به این کتاب میشه گفت درسته که خودش خیلی برای کسب جایگاه کنونی‌اش زحمت کشیده و زیبایی و شانس هم نقش زیادی در زندگیش داشتن، اما تاثیرگذارین نقش رو حمایت خانواده‌اش داشت و خودش بارها این موضوع رو بیان میکنه. اینکه حمایت پدر و مادر تا چه حدی میتونه روی زندگی، موفقیت و سرنوشت بچه‌ها تاثیر بذاره. کتاب پر از خاطرات تلخ و شیرینه و سرگرم کننده است، تنها جایی که حس کردم با مخاطب صادق نبود ماجرای مربوط به عمل جراحی بینی‌اش بود. در کل کتاب خوش‌خوان و جذابیه، مخصوصا اگر طرفدار این هنرپیشه باشین، میتونین از خوندن این کتاب لذت ببرین. آخر کتاب هم آلبوم عکس داره که جالب بود.

5

من خودم عاشق افراد هندی و مخصوصا عاشق سریال های هندی هستم ایشالا حالا کتاب رو هم یه بار میگیرم میخونم اگه عمری باشه و اگه خدا بخواد .

5
حال‌خوب‌کن ✨
انگیزه‌بخش 🚀
آرامش‌بخش 🌱
خوش‌خوان 🪶
سرگرم‌کننده 🧩
پربار 🌳
گیرا 🧲
آموزنده 🦉

کتاب بسیار زیبایی بود از خواندنش بی نهایت لذت بردم و بسیار به من آموخت مرسی پریانکا ❤❤❤

3.6
(8)
حال‌خوب‌کن ✨ (2)
45,500
٪30
31,850
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
ناتمام
٪30
ناتمام
پیریانکا چوپرا جوناس
انتشارات کتاب کوله‌پشتی
3.6
(8)
حال‌خوب‌کن ✨ (2)
45,500
٪30
31,850
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر