0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
غرور و تعصب
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی غرور و تعصب

نویسنده:
جین آستین
ناشر:
نشر افق
درباره غرور و تعصب
کتاب صوتی غرور و تعصب نوشته جین آستین، رمان‌نویس مشهور انگلیسی است. این کتاب یکی از معروف‌ترین و مهم‌ترین آثار ادبیات کلاسیک است. داستان درباره‌ی کشمکش‌های الیزابت بنت و اصیل زاده‌ای خوش‌قیافه به نام دارسی است. - درباره‌ی کتاب صوتی غرور و تعصب: خانم بنت تنها یک هدف در زندگی دارد و آن هم پیدا کردن همسر برای دخترانش است. با ورود همسایه‌ای اشراف‌زاده به منطقه، پنج دختر این خانواده به جنب و جوش می افتند. الیزابت، دختری که زیبایی‌اش در چشمان هوشمند و سرزنده‌اش نمایان است و از کلیشه‌های جامعه آن روزگار متمایز است، قهرمان داستان اصلی داستان جین آستن است. این کتاب صوتی همانند دیگر کتاب‌های آستین دارای طنزی ظریف و هوشمندانه است. از این اثر شگفت‌انگیز تاکنون نمایش‌های متعدد، اقتباس‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی بسیاری ساخته شده است. یکی دیگر از خصوصیاتی که غرور و تعصب را با دیگر آثار عاشقانه کلاسیک متفاوت می‌کند قدرت نه گفتن الیزابت حتی به تمایلات قلبی خود است. کتاب صوتی غرور و تعصب، اعتماد به نفس در زنان را به جامعه قرن هجدهم بخشید؛ کاری که پیش از انجام نشده بود. این کتاب روح تازه‌ای به داستان‌نویسی بخشید و قهرمانان را از کاخ‌های اشرافی به زندگی مردم بازگرداند، قهرمانی که محبوبیتش به خاطر ویژگی‌های فردی‌اش است نه زیبایی و ثروتش. این ویژگی‌ها همان عواملی هستند که باعث می‌شوند بعد از گذشت این همه سال از نوشته شدن کتاب غرور و تعصب باز هم خواندن و شنیدن آن برای مخاطب تازگی اولیه را داشته باشد. - درباره‌ی جین آستن: بدون شک کسی که اهل کتاب و مطالعه است نام جین آستین را شنیده است. شهرت او به خاطر شش رمان معروفی‌ست که در طول حیات وی و بعد از آن به چاپ رسیده‌اند. کتاب‌های او را به عنوان آثار مهم ادبیات کلاسیک می‌شناسند. در تمامی آثار آستن رنگ و بوی عدالت‌طلبی برای بانوان به شدت احساس می شود. - چرا شنیدن کتاب صوتی غرور و تعصب را به شما پیشنهاد می‌کنیم؟ تک تک شخصیت‌های این کتاب دست به دست هم داده‌اند تا داستانی خارق‌العاده و شگفت‌انگیز را برای شما به ارمغان بیاورند. اگر به داستان‌های عاشقانه و ادبیات کلاسیک علاقه‌مند هستید به هیچ عنوان شنیدن این کتاب صوتی را از دست ندهید.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
605.۷۴ مگابایت
مدت زمان
۱۴:۰۸:۳۲
نویسندهجین آستین
مترجم کیوان عبیدی آشتیانی
راویسارا فیض
ناشرنشر افق
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۱/۱۹
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۶۰۵.۷۴ مگابایت
۱۴:۰۸:۳۲

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.4
از 5
براساس رأی 12 مخاطب
اجرای روان 🎙️ (4)
سرگرم‌کننده 🧩 (3)
5
ستاره
83 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
8 ٪
1
ستاره
8 ٪
7 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4
سرگرم‌کننده 🧩

اجرای راوی خوب بود. تقلید این همه صدا انصافا مشکل است . کل داستان سرگرم کننده است چیزی که در حقیقت مسخره بود صدای کاغذی بود که هنگام خواندن نامه ها ایجاد میشد .این همه صدا میتواند در موقع روایت کل داستان وجود داشته باشد!!!!!

5

داستان بسیار شنیدنی و عالی گوینده هم خوب بود و البته جای پیشرفت زیادی دارند. اگرچه تعداد شخصیتهای داستان به قدری زیاد بود که توانایی ایشان در اجرا پنهان نمانده است.

5

کتاب خیلی خوبیه اوایل داستان یکم گیج کندده و حوصله سر بر هست اما به مرور جذاب و جذاب تر میشه و در فصل های آخر دیگه نمیتونید کتاب رو بیخیال بشید 😍

5

عالی بود از لحظه لحظه کتاب لذت بردم داستان جذاب گوینده بسیار خوش صدا و حرفه ای بودن

2
اجرای روان 🎙️

گوینده خوبه اما داستان صرف اتلاف وقته

5
آرامش‌بخش 🌱
اجرای روان 🎙️
سرگرم‌کننده 🧩

بسیار عالی و جذاب بود

5

گوینده خوب بود

4.4
(14)
اجرای روان 🎙️ (4)
38,500
٪50
19,250
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
غرور و تعصب
٪50
غرور و تعصب
جین آستین
نشر افق
4.4
(14)
اجرای روان 🎙️ (4)
38,500
٪50
19,250
تومان