0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
کد رمز موفقیت
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب کد رمز موفقیت

هفت گام اسرارآمیز رسیدن به ثروت و خوشبختی
نویسنده:
نوا سنت جان
درباره کد رمز موفقیت

برای رسیدن به پتانسیل کامل خود به اطلاعاتی در مورد چگونگی موفقیت نیاز دارید. کتاب کد رمز موفقیت «The Secret Code of Success» در میان انبوهی از کتاب‌ها روش‌هایی که برای موفقیت ارائه شده قدمی مهم برداشته و رمز و رازهایی را برای خوانندگان آشکار می‌کند که کمتر به آن پرداخته شده است.

آمریکایی‌ها بیش از 11 میلیارد دلار در سال برای محصولات خودیاری خرج می‌کنند  همه چیز از کتاب گرفته تا قرص‌های لاغری گرفته تا مربیان شغلی و سمینارها. پس چرا  بااین‌همه زمان، پول و انرژی که صرف می‌شود  تعداد کمی از مردم زندگی ای را دارند که واقعاً می‌خواهند؟ چرا میلیون‌ها انسان باهوش، بااستعداد و باانگیزه هنوز با یک پا روی ترمز زندگی می‌کنند؟

بر اساس کتاب مشکل کمبود انگیزه یا کمبود اطلاعات نیست. مشکل واقعی این است که اکثر مردم بر جنبه‌های «چگونگی» موفقیت که توسط برنامه‌های خودیاری سنتی آموزش داده می‌شود، تمرکز می‌کنند، بدون اینکه با چیزی که نویسنده کتاب یعنی نوآ سنت جان، متخصص بهره‌وری، آن را «سطل آشغال» می‌نامد، کنار بیایند و آن موانع ناخودآگاه و احساسی است که افراد را از عمل به امیدها، رؤیاها و جاه‌طلبی‌های واقعی خود بازمی‌دارد. در این کتاب پیشگامانه، بر اساس کار با هزاران مشتری در سراسر جهان، نوآ سنت جان یک رویکرد قابل‌توجه و گام‌به‌گام ایجاد کرده است که به شما کمک می‌کند به شادی، موفقیت و ثروت طولانی‌مدت برسید.

معرفی نویسنده، نوآ سنت جان

دکتر نوآ سنت جان « Noah St. John» نویسنده ۵۵ساله آمریکایی به‌عنوان «مربی سلامت روان برای ستاره‌ها» شناخته می‌شود. نوآ با همکاری با افراد مشهور هالیوود، مدیران عامل شرکت‌های 8 نفره، ورزشکاران حرفه‌ای، مدیران ارشد و کارآفرینان نخبه مشهور است و آن‌ها را در کوتاه‌ترین زمان به پیشرفت‌های قابل‌توجهی رسانده است.

او در سطح بین‌المللی برای خدمات مربیگری خود شناخته شده است. تسهیل کارگاه‌های آموزشی در شرکت‌ها و مؤسسات در سراسر جهان؛ و حضور در بیش از 1000 رسانه شناخته شده.

استفان کاوی نویسنده مشهور کتاب هفت عادت مردمان مؤثر درباره او می‌گوید کار نوآ سنت جان در مورد کشف آنچه در طول زمان باید می‌دانستیم در درون خودمان است بی‌نظیر است به عقیده او ما واقعاً موجوداتی قدرتمند با پتانسیل نامحدود هستیم.

برای این که بیشتر با این نویسنده تأثیرگذار و الهام‌بخش آشنا شوید در کانال یوتیوب نوآ یا سایت www.WatchNoahTV.com  عضو شوید. کتاب کد رمز موفقیت در دسته‌بندی کتاب‌های روانشناسی قرار گرفته و نشان دهنده یکی از مهم ترین پیشرفت ها در مطالعه موفقیت در چند دهه اخیر است. ترجمه کتاب بر عهده میرمجید خلخالی‌زاویه و توسط انتشارات نسل نواندیش در سال 1401 منتشر شده است.

5 دلیل برای خواندن کتاب

 در کتاب کد رمز موفقیت، شما یاد خواهید گرفت که چگونه:

  • عوامل تخریب شخصیت خود و ترس از موفقیت را از بین ببرید
  • به خودتان اجازه دهید پول بیشتری به دست آورید
  • استرس را از بین ببرید و درعین‌حال بهره‌وری شخصی را به طور چشمگیری افزایش دهید
  • بهبود روابط با همکاران، خانواده و دوستان
  • افزایش احساس شادی، ارتباط و عشق را تجربه کنید

در بخشی از کتاب کد رمز موفقیت می‌خوانیم

شما می‌توانید پشت‌سرهم بکوشید تا یک میخ را با استفاده از اره برقی‌ای که به شما داده‌اند به دیوار بکوبید… یا این‌ که می‌توانید به‌جای آن یک چکش بردارید. حالا من می‌خواهم این چکش را به شما بدهم، چکشی که نام آن «حمایت افرادی که شما را بیش از خودتان باور دارند» است.

این یکی از بزرگ‌ترین تناقض‌های این کار است، زیرا چند دهه است که سه‌درصدی‌ها به ما می‌گویند «به خودتان باور داشته باشید»؛ ولی آن‌ها متوجه نیستند آنچه می‌گویند درست آن چیزی است که باید باشد. مشکل این نیست که باورداشتن به خود بیش از استفاده از اره برقی ایراد دارد، بلکه مشکل اینجاست که وقتی آن‌ها به شما توصیه می‌کنند به خودتان باور داشته باشید، ترتیب صحیح را رعایت نمی‌کنند. به این دلیل که باورداشتن به خود آخرین مرحله در سیر تکاملی موفقیت است و نه اولین آن‌ها.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب

کد مخفی موفقیت نشان می‌دهد که وقتی صحبت از موفقیت می‌شود، ذهن خودآگاه دقیقاً مکان اشتباهی برای شروع است. تنها زمانی که برای اولین‌بار بر خود خرابکاری ناخودآگاه خود غلبه کنیم (که 90 درصد رفتار ما را تشکیل می‌دهد) می‌توانیم واقعاً شروع به لذت‌بردن از زندگی پر از موفقیت کنیم. این بینش در هسته رمز موفقیت است و منجر به روش 7 مرحله انقلابی نوآ برای ازبین‌بردن این موانع روانی می‌شود. آزادی مالی واقعی و موفقیت شخصی در نهایت امکان‌پذیر است!

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۱۱ مگابایت
تعداد صفحات
350 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۱:۴۰:۰۰
نویسنده نوا سنت جان
مترجم میرمجید خلخالی زاویه
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The secret code of success
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۵/۱۲
قیمت ارزی
5.۵ دلار
قیمت چاپی
119,900 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۱۱ مگابایت
۳۵۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
79,900
٪30
55,930
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
کد رمز موفقیت
٪30
کد رمز موفقیت
هفت گام اسرارآمیز رسیدن به ثروت و خوشبختی
انتشارات نسل نواندیش
0
(بدون نظر)
79,900
٪30
55,930
تومان