0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
پسرک، موش کور، روباه و اسب

معرفی، خرید و دانلود کتاب پسرک، موش کور، روباه و اسب

نویسنده:
چارلی مکسی
ناشر:
میلکان
درباره پسرک، موش کور، روباه و اسب

کتاب پسرک، موش کور، روباه و اسب نوشته چارلی مکسی

کتاب پسرک، موش کور، روباه و اسب یک اثر هنری تصویری است که با وسواس و دقت به نقاشی‌ها و متن‌های مرتبط با آنها پرداخته است. در این کتاب، چهار شخصیت، یک پسرک، یک موش کور، یک روباه و یک اسب داستان‌هایی را می‌گویند که با هم تداخل دارند و به یک معنای عمیق ارتباط پیدا می‌کنند. کتاب پسرک، موش کور، روباه و اسب به موضوعاتی همچون دوستی، موفقیت و شکست، مرگ و زندگی می‌پردازند و به روابط بین این شخصیت‌ها می‌پردازد. کتاب پسرک، موش کور، روباه و اسب نوشته چارلی مکسی ترکیبی از داستان و فلسفه، با ارائه نظرات در مورد زندگی، مرگ، دوستی و عشق است.

پیام اصلی کتاب ارزش‌ها و اهمیت روابط انسانی و ادراک عمق زندگی است. هدف نویسنده از نوشتن کتاب پسرک، موش کور، روباه و اسب آشنایی بیشتر خواننده با معانی عمیق زندگی و ارتباطات انسانی است.

موضوع کتاب پسر، موش کور، روباه و اسب چیست

کتاب پسر، موش کور، روباه و اسب، این اثر موفقیت‌های بسیاری، از جمله حضور در فهرست نامزدهای کتاب سال در بریتانیا را برای چارلی مکسی به دنبال داشت. داستان مرتبط با پسری به نام چارلی است که با سه شخصیت: موش کور، روباه و اسب آشنا می‌شود. هر یک از این شخصیت‌ها تجربیات و داستان‌های زندگی خود را با او به اشتراک می‌گذارند و درس‌های قیمتی به او می‌آموزند. این کتاب با نثری آسان و شوخی‌های دلپذیر ارائه شده است. گرچه در نگاه اول بنظر می‌آید که برای نوجوانان نوشته شده، اما خوانندگان هر سنی می‌توانند از خواندن آن نهایت بهره و لذت را ببرند.

درباره نویسنده، چارلی مکسی

چارلی مکسی در۱۹۶۲، انگلستان متولد شد. چارلی مکسی یک نقاش و نویسنده است. وی در طول زندگی حرفه‌ای خود نقاشی‌های زیادی انجام داده است. کتاب‌های دیگر: تا تاریخ قطع دانش من، پسرک، موش کور، روباه و اسب مهم‌ترین و مشهورترین اثر چارلی مکسی است.

چرا باید این کتاب را بخوانیم

این کتاب با استفاده از داستان‌ها و نقاشی‌هایی زیبا و معنادار، به موضوعاتی مثل دوستی، عشق، مرگ و زندگی پرداخته و به خواننده فرصت می‌دهد تا به تفکر در مورد آنها بپردازد. این اثر، از طریق شخصیت‌های خود، پیام‌های عمیقی را منتقل می‌کند که می‌تواند تاثیر چشمگیری بر زندگی و نگرش فرد به زندگی داشته باشد.

در بخشی از کتاب پسرک، موش کور، روباه و اسب نوشته چارلی مکسی می‌‌خوانیم

موش کور گفت: گاهی دوست دارم بگم عاشق همه‌تونم. ولی می‌بینم برام خیلی سخته.

پسرک گفت: واقعاً؟

آره، واسه‌ی همین یه چیز دیگه می‌گم، مثلاً می‌گم خوشحالم که همه‌مون با هم اینجاییم.

پسرک گفت: باشه.

خوشحالم که همه‌مون با هم اینجاییم.

ما هم از این که تو اینجا با مایی خیلی خوشحالیم.

پیشنهادهایی به دوست‌داران کتاب

اگر به داستان و رمان علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم خواندن آثار زیر را از دست ندهید:

·      کتاب رمان غرور و تعصب

·      کتاب ناهمتا

·      کتاب پندراگن

·      کتاب آخرین آرزو



 




دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
گوینده هوشمند (AI)
راوی
حجم
4.۷۵ مگابایت
تعداد صفحات
136 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۴:۳۲:۰۰
نویسندهچارلی مکسی
مترجموحید کریمیان
ناشرمیلکان
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۵/۰۲
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
راوی
۴.۷۵ مگابایت
۱۳۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.5
از 5
براساس رأی 52 مخاطب
حال‌خوب‌کن ✨ (17)
آرامش‌بخش 🌱 (13)
5
ستاره
76 ٪
4
ستاره
11 ٪
3
ستاره
5 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
5 ٪
19 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4
حال‌خوب‌کن ✨
انگیزه‌بخش 🚀

مسیری آروم با چهار شخصیت که در واقع انگار ابعاد یک نفر هستن. نقاشی هایی که متن رو کامل میکنن و برای اثر های صوتی نیاز به تعریف دارن‌. حس های واقعی که همه تجربه میکنیم. ترس تنهایی نیاز به دوست داشتن و دوست داشته شدن و پیدا کردن هدفی که اینجا از اون به عنوان خونه یاد میشه. ... اگر نثر شازده کوچولو پسندتون باشه این کتاب رو دوست دارید اگرچه که از فضای منظم پردازش داستان مثل شازده کوچولو خبری نیست و شما با یک شبه جریان سیال ذهن طرف هستید‌ . به کمک متن ها و نقاشی ها و کمی تخیل خودتون میتونید از کتاب لذت ببرید✅️

1

شنیع و ‌مبتذل. سرشار از شعارهای توخالیِ صرفا خوشگل و گوگولی. بدون هیچ پشتوانه‌ی علمی-فکری. بدون هیچ طی مسیری برای رسیدن به شعارها. بدون منطق. بدون هیچ هیچ هیچی. شعار دادن وقتی برای رسیدن به اون شهار دلیل و‌منطق نداشته‌باشیم و سفری نرفته‌باشیم چه ارزشی داره؟ اینکه یک‌سری جملات و عبارات صرفا قشنگ رو بی‌دلیل و خالی از معنا پشت سرهم ردیف کنیم جز ابتذاله؟ با تکرار و تکزار این کلی‌گویی‌های بی‌معنا فقط ار ارزششون کم می‌کنیم و از معنا خالیشون می‌کنیم. ابتذال هرروز درهای جدیدی رو به رومون باز میکنه.

4
حال‌خوب‌کن ✨
انگیزه‌بخش 🚀
خوش‌خوان 🪶

به هنگام خوندن این کتاب «سادگی متن مثل پادشاه» درون مغزمون حکمفرمایی میکنه و اینه که حس خیلی لذت‌بخشی به انسان میده. هرچند که حرفهای نویسنده در زمینه‌ای که داستان رو روایت میکنه گاهی مثل شعار به نظر میاد، اما توجه به آنچه در این کتاب گفته میشه و همدردی با اونآ میتونه گاها مارو به سمت دریچه‌ای روشنتر از زندگی راهنمایی کنه.

5
حال‌خوب‌کن ✨
آرامش‌بخش 🌱
خوش‌خوان 🪶
سرگرم‌کننده 🧩
گیرا 🧲

یکی از موندگار‌ترین کتاب‌هایی شد که خوندم! تمام حرف‌هایی که نیازه بشنوید، درش هست. وقتی آخرین صفحه رو ورق می‌زنین، شادی رو با تک‌تک سلول‌هاتون حس می‌کنید و بعدش غم از دست‌دادن یه دوست‌خوب رو قلبتون سنگینی می‌کنه که می‌تونین با سر‌زدن چندباره به کتاب، مثل تجربه اول احساس سرزندگی بکنید😍❤️

5

توصیه می کنم انیمیشن ۳۰ دقیقه ای از این ساخته شده هم ببینید . دوتا نکته خوب داره . یکی تعداد خطوط متنش کمه وقت نمیگیره کلا چند دقیقه ای تمومه و دوم مطلبش کمه و سادست ولی منظورشو میرسونه . کسی کتابخوان نیست اولین تجربه خوبش میشه .

5

من تازه کتاب رو تموم کردم، زیاد کتاب نخوندم ولی اولین کتابی بود که تند تند اروم خوندم که تمومش کنم، حس میکنم باید دوباره و دوباره و دوباره بخونمش🚶🏻‍♂️❤️

5

به قول نویسنده: 《این کتابی هست که چه ۸ سالت باشه، چه ۸۰ سالت؛ باید بخونیش.》

5

خیلی خیلی خییلیییی زیبا بود. واقعا ارزش خوندن داره. ساده و زیبا. مانند بدون حافظ میشه ازش فال گرفت.

5
آرامش‌بخش 🌱
آموزنده 🦉

کتاب قشنگی بود پر معنی بود. باید به تک تک حرفهای به ظاهر ساده اش فکر کنی یه دنیا درس تو هر جمله بت یاد میده

5

کتاب خاصیه، بنظر ساده و کودکانه میاد اما در حقیقت عمیق و پیچیدست:)))

نمایش 9 نقد دیگر
4.5
(57)
حال‌خوب‌کن ✨ (17)
32,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
پسرک، موش کور، روباه و اسب
پسرک، موش کور، روباه و اسب
چارلی مکسی
میلکان
4.5
(57)
حال‌خوب‌کن ✨ (17)
32,000
تومان