0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
هوش مثبت
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب هوش مثبت

چگونه می توانید به توانایی حقیقی خود دست یابید
نویسنده:
شیرزاد چمین
درباره هوش مثبت
ذهن شما بهترین دوست و همچنین بدترین دشمن شماست. خرابکار‌های پنهان ذهن، بدون آگاهی شما، مانعتان می‌شوند. پیامد این ناآگاهی، عظیم است. فقط بیست درصد آدم‌ها و گروه‌ها به توانایی حقیقی خود دست می‌یابند. بقیۀ ما با ایفای نقش سیسیفوس، وقت و انرژی حیاتی فراوانی را هدر می‌دهیم. با هوش مثبت، نه تنها می‌توانید درصد اوقاتی را که ذهنتان در خدمت شماست و به زیانتان عمل نمی‌کند، اندازه بگیرید، بلکه می‌توانید شرایط خود را بهبود بخشید. می‌توانید تعادل ذهن خود را به گونه‌ای پایدار تغییر دهید تا در نتیجه، به درصد بیش‌تری از توانایی‌ای که تا کنون به آن دست ‌نیافته‌اید، دسترسی یابید و به دیگران نیز در همین راه کمک کنید. «هوش مثبت» در نهایت، در بارۀ عمل کردن و نتیجه گرفتن است. ابزار و راهکارهای ارائه‌شده، آمیزه‌ای از بهترین دستاوردهای عملی علم عصب‌شناسی، علوم سازمانی، روان‌شناسی مثبت و راهنمای کو - اکتیو (همپو) را در بر می‌گیرند. من طی سال‌ها کار و تجربه در مقام مدیر عامل دو شرکت و سپس راهنمایی صدها مدیر عامل دیگر، گروه‌های اجرایی ارشد آن‌ها و گاه خانواده‌هایشان، این ابزار را کارآمدتر کرده‌ام. لازم بود این ابزار بتوانند در مدتی کوتاه‌تر، تأثیری ژرف‌تر بگذارند تا برای زندگی‌های پرمشغلۀ امروز مناسب باشند. برخی از این شیوه‌ها، در کم‌تر از ده ‌ثانیه به نتیجه می‌رسند. پیشنهاد می‌کنم توقع خود را از این کتاب بالا ببرید. اگر چه همۀ داستان‌های این کتاب را به منظور روشن‌تر و کوتاه‌تر شدن، به شکلی ساده بیان کرده‌ام، اما آن‌ها بر اساس تجربه‌های واقعی مراجعه‌کنندگان من هستند. اگر تجارب کسانی که پیش از شما همین مسیر را رفته‌اند، مبنایی قابل قبول باشد، می‌توانم بگویم مطالب این کتاب می‌توانند زندگی‌تان را دگرگون سازند و گروه یا سازمان شما را زیر و رو کنند. خواهش می‌کنم به دستاوردی کم‌تر از این، راضی نشوید.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۲۸ کیلوبایت
تعداد صفحات
312 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۰:۲۴:۰۰
نویسندهشیرزاد چمین
مترجمفرناز فرود
ناشرکلک آزادگان
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Positive intelligence
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۱/۲۶
قیمت ارزی
7.۹۹ دلار
قیمت چاپی
55,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۲۸ کیلوبایت
۳۱۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.7
از 5
براساس رأی 37 مخاطب
پربار 🌳 (1)
5
ستاره
81 ٪
4
ستاره
10 ٪
3
ستاره
5 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
2 ٪
21 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5
پربار 🌳

حدود دو سال پیش کتاب رو خوندم و تمرینات رو انجام دادم خیلی در تغییر سبک زندگیم و تاب آوری موثر بود‌. وقتی در دوره هوش مثبت ویژه کوچ ها با شیرزاد چمین شرکت کردم بسیاری از موارد برام واضح تر شد و خطاهای برداشتی که گاهی با خوندن متن ترجمه شده پیش میاد برام اصلاح شد. حالا ۱.۵ ساله برای خودم و مراجعانم از این روشها استفاده می کنم که بسیار موثر بوده و با ابزارهای شیرزاد قابل اندازه گیری. در واقع شیرزاد چمین با هوشمندی و تجربه ایکه داشته مدلی موثر بر پایه علوم شناختی رفتاری CBC (کوچینگ شناختی رفتاری) به کمک ابزارهای سوماتیک کوچینگ طراحی کرده که اثر بخشی بالایی داره. در معرفی مدل از روان شناسی قصه محور، استعاره و شخصیت سازی برای ساده و کاربردی تر کردن استفاده شده که از جذابیت های خاص کارشه. بعد از این کتاب، دوره ها و مطالعات زیادی در حوزه هایی که کلید واژه اش رو بالاتر گفتم و در مقدمه کتاب هم هست، دیدم. به جرات می تونم بگم این مدل خیلی موثر طراحی شده و خلاصه ای کاربردی از تمام دانش عمیقی است که در حوزه های گفته شده وجود داره. مطالعه کتاب و انجام تمرین ها در صورتیکه همراه با کوچ یا متخصصی باشه که مستقیم آموزش دیده می تونه اثربخشی بیشتری داشته باشه. پیشنهاد می کنم در ابتدا و پس از چند ماه تست های موجود در سایت هوش مثبت رو هم بزنید و تغییرات رو ببینید.

1

راستش تعریف بیش از حدی که از این کتاب شنیده بودم، توقعم رو بیهوده بالا برد. نویسنده به عنوان یک شخصیت علمی و با رویکردهای ساینتیفیک پرزنت میشه اما وقتی به محتوای مباحث میرسیم، سر از همون به اصطلاح تله های ذهنی قانون جذبی های داخلی میرسیم و موانع باورهای موفقیت ساز :)) مثلا قاضی و کنترل گر و محدودساز مغزت رو خاموش کن ، باور منفی رو کنار بذار قضاوت نکن و...

5

اولین توانایی انسان و نشان دهنده هوش مثبت حفظ امید در شرایط سخت است در این روز ها انشالله حالتون خوب و پر از امید باشید کرونا هم می رود :)

5

من بکبار خوندم و تمرین هاشو یه مدت انجام دادم خیلی موثر بود برای بردن بیشترین بهره میخوام در دوره آنلاینی که مترجم کتاب برگزار میکنه شرکت کنم تا بتونم عمل کنم

5

از‌ بهترین کتاب هایی که برای شناخت ذهن خودم خوندم و برای کنترل سر و صدای ذهن خیلی کمکم کرد

5

محشره.بهترین کتابی که تا حالا خوندم و کمکم کرده با دیگران و شرایط راحتتر کنار بیام. ذهنمو آروم کنم. عالیه با ترجمه ی محشر خانم فرود.

5

من تقریبا نصف این کتابو خوندم. خیلی خوبه

5

خیلی علاقمندم زودتر بخونمش تا خرابکارهای ذهنم رو بشناسم

5

مقدمه ی بسیار عالی داره. شرح جامع و کاملی از کتاب داده

5

اونقدر خوبه که تا حالا به خیلی ها معرفی کردمش

نمایش 11 نقد دیگر
4.7
(37)
پربار 🌳 (1)
63,000
٪50
31,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
هوش مثبت
٪50
هوش مثبت
چگونه می توانید به توانایی حقیقی خود دست یابید
کلک آزادگان
4.7
(37)
پربار 🌳 (1)
63,000
٪50
31,500
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر