0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
گام های آگاهی

معرفی، خرید و دانلود کتاب گام های آگاهی

«از آیین«آورندگان نور» تا هنر«بازآفرینی
درباره گام های آگاهی
اکنون جهان به نور شما نیاز دارد، نه‌ فردا؛ هم‌اکنون‌! حتماً این‌ موضوع‌ را می‌دانید و از همین‌ روست‌ که‌ خواندن‌ این‌ کتاب‌ را آغاز کرده‌اید. این‌ کتاب‌ به‌ شما می‌گوید که‌ چگونه‌ بدرخشید. کتابی‌ که‌ به‌ دست‌ گرفته‌اید، کتاب‌ ساده‌ای‌ست‌ که‌ فرایند بسیار ساده‌ای‌ را شرح‌ می‌دهد. اما ممکن‌ است‌ این‌ فرایند با وجود سادگی‌، دشوار به‌ نظر برسد. پس‌ گوش‌ کنید، نگاه‌ کنید و توجه‌ کنید. به‌ گفتنی‌های‌ این‌ کتاب‌ گوش‌ کنید، به‌ نتایج‌ آن‌ در زندگی‌ خود نگاه‌ کنید و به‌ مرتب‌ شدن‌ زندگی‌تان‌ توجه‌ کنید. زندگی‌ شما در حال‌ مرتب‌ شدن‌ است‌، اما ممکن‌ است‌ چنین‌ به‌ نظرتان‌ نرسد. معمولاً هنگامی‌ که‌ به‌ نظر می‌رسد زندگی شما‌ از هم‌ پاشیده‌ شده‌، در واقع‌ در حال مرتب‌ شدن است. چرا؟ در گسترۀ ماورای طبیعت، یکی‌ از اصول‌ بسیار منطقی‌ به‌ طور خلاصه چنین است‌: همین که شخص تصمیم بگیرد چه کسی باشد، همۀ آن چه شبیه او نیست، پدیدار می‌شود. زندگی‌ چاره‌ای‌ ندارد؛ جز آن‌ که‌ به‌ این‌ شکل‌ پدیدار شود. این‌ موضوع همان‌ اندازه قطعی‌ست‌ که‌ خواندن‌ این‌ مطالب‌ توسط‌ شما. اگر می‌خواهید آورندۀ نور باشید، باید این‌ اصل‌ را درک‌ کنید. اگر این‌ اصل‌ را درک‌ نکنید، مطالب‌ این‌ کتاب‌ را هم‌ نخواهید فهمید. اما پیش‌ از بررسی‌ این‌ اصل‌، باید از شما سپاس‌گزاری‌ شود که‌ از آن‌ گروه‌ کسانی هستید که‌ چنین‌ کتابی‌ را می‌خوانند. نمی‌دانید این‌ نکته‌ در این‌ لحظه‌ برای‌ جهان‌ چه‌ اندازه‌ مهم‌ است‌؛ شاید هم‌ بدانید. درد و رنج‌ فراوانی‌ در جهان‌ وجود دارد و تاریکی‌ در آن‌ بسیار است‌. جهان،‌ هم‌اکنون‌ به‌ نور شما نیاز دارد. به راستی جهان به‌ نور شما نیازمند است‌! بنا بر این‌... خوشحالم‌ که‌ این‌ کتاب‌ را انتخاب‌ کرده‌اید. اکنون‌ خوشی‌ آغاز می‌شود، اکنون‌ چالش‌های‌ جدی‌ پدیدار خواهند شد و اکنون‌ هنگام‌ درمان‌ فرامی‌رسد. در این‌ عرصه‌ شما درمانگر خواهید بود.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
666.۶۱ کیلوبایت
تعداد صفحات
112 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۳:۴۴:۰۰
نویسنده نیل دونالد والش
مترجمفرناز فرود
ناشرکلک آزادگان
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۱/۲۰
قیمت ارزی
5.۹۹ دلار
قیمت چاپی
25,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۶۶۶.۶۱ کیلوبایت
۱۱۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.8
از 5
براساس رأی 10 مخاطب
5
ستاره
80 ٪
4
ستاره
20 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
5 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

این کتاب یک وورکشاپ برای روحیه ماست. هم مختصر و کوتاهه و هم بسیار عمیق در سطح روان ما کار میکنه. کتاب های نیل والش یک در جرید رو به دنیای ماست. خدارو یکجور دیگه بهمون نشون میده مخصوصا قراربود تو شاد باشی و دوستی با خدا. مارو به زندگی ها مون امیدوار میکنه و کلا زندگی سخته و شوخی نیست و اینارو میبره زیر سوال! زندگی آسونه و کاملا شوخی و شادیه! نیل والش خودش از بدبختی و فلاکت که توش بوده دراومده و رسیده به این آگاهی! واقعا الهام بخشه!

5

کتابی آگاهی‌بخش همچون دیگر آثار نیل دونالد والش و ترجمهٔ فوق‌العاده و مبتنی بر متن و مفهوم اصلی کتاب از خانم فرناز فرود. کتابی کوچک اما با فحوایی بزرگ. سپاس از انتشارات بی‌مانند کلک آزادگان و فیدیبو برای ارایهٔ این کتاب. خوشحالم که علاوه بر کتابخانهٔ فیزیکیم، در کتابخانهٔ الکترونیکیم هم اضافه کردمش.

5

به دوستانی که کتاب‌های والش رو خوندن پیشنهاد می‌کنم این کتاب رو از دست ندن. حجمش خیلی کمه، ولی کتاب بسیار عمیق و اثرگذاریه.

5

چرا فهرست کتاب مشخص نیست؟ آدم نمیتونه تصمیم بگیره این‌کتاب بخره یا نه!!

4

کتابهای والش را توصیه می کنم

4.8
(10)
23,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
گام های آگاهی
گام های آگاهی
«از آیین«آورندگان نور» تا هنر«بازآفرینی
کلک آزادگان
4.8
(10)
23,000
تومان