0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
حال کاملا استمراری
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب حال کاملا استمراری

راهنمای عملی آرامش و خوشبختی
ناشر:
نشر نون
درباره حال کاملا استمراری

نقد و بررسی کتاب حال کاملا استمراری

کتاب حال کاملاً استمراری اثر گابریل برنستین، راهنمای عملی و الهام‌بخش برای رها شدن از قید و بند افکار منفی و زندگی شادمانه در لحظه حال است. این کتاب با زبانی ساده و صمیمی، موجب خواهد شد خواننده با قدرت ذهن و ضمیر ناخودآگاه خود آشنا شده و از آن برای خلق زندگی‌ای سرشار از عشق، شادی و فراوانی استفاده کند. نیروی حال را به عنوان قدرتمندترین ابزار برای رسیدن به خوشبختی معرفی می‌کند. راهکارهای عملی و قابل‌اجرا برای رها شدن از افکار منفی و اضطراب ارائه می‌دهد و به خواننده می‌آموزد که چگونه با شکرگزاری و قدردانی از داشته‌ها، زندگی شادمانه‌تری را تجربه کند. تمرینات و مراقبه‌های متعددی را برای پرورش ذهن آگاهی و تمرکز بر حال ارائه می‌دهد. با مطالعه کتاب حال کاملاً استمراری، باورهای محدودکننده خود را شناسایی و از بین ببرید. احساسات منفی خود را مدیریت کنید. به آرامش درونی و صلح ذهن برسید. اهداف خود را در زندگی به دست آورید. روابط خود با دیگران را بهبود ببخشید و زندگی‌ای سرشار از عشق، شادی و فراوانی را تجربه کنید. حال کاملاً استمراری کتابی پرفروش و تحسین‌شده است که به میلیون‌ها نفر در سراسر جهان کمک کرده است تا زندگی شادمانه‌تری را تجربه کنند. اگر شما هم به خواندن کتاب‌های روانشناسی حوزه توسعه فردی علاقه دارید حتما به دسته‌بندی توسعه فردی فیدیبو سر بزنید.


گابریل برنستین، مربی معنوی، نویسنده و الهام‌بخش

گابریل برنستین، زاده ی 1 نوامبر 1979، نویسنده، سخنران انگیزشی و مربی معنوی مشهور آمریکایی است. بیشتر فعالیت‌های او با موضوعاتی همچون عشق به خویشتن، بخشش و داشتن نگرشی کل نگرانه نسبت به معنویت است. برنستین در سال 2009 توسط نیویورک تایمز به عنوان یکی از «آموزگاران نسل آینده» انتخاب شد. گابریل برنستین، نویسنده، که به خاطر تعالیم ساده و کاربردی خود در زمینه خودآگاهی، عشق به خود و زندگی شادمانه در لحظه حال شناخته شده است، با تلفیق آموزه‌های معنوی با روانشناسی مدرن، به میلیون‌ها نفر در سراسر جهان کمک کرده است تا زندگی شادتر و معنادارتر را تجربه کنند. علاوه بر کتاب‌ها، برنستین دوره‌های آموزشی آنلاین، کارگاه‌های حضوری و برنامه‌های مربیگری متعددی را نیز ارائه می‌دهد. او همچنین در برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی متعددی حضور یافته و پیام خود را با مخاطبان سراسر جهان به اشتراک گذاشته است. برنستین در آموزه‌های خود بر اهمیت حال و قدرت ذهن تأکید می‌کند. او معتقد است که ما با تغییر افکار و باورهای خود، می‌توانیم زندگی خود را به طور کامل دگرگون کنیم. 

جهت مشاهده سایر آثار گابریل برنستین کلیک کنید.


چرا کتاب حال کاملا استمراری را بخوانیم

کتاب حال کاملاً استمراری، تمرکز بر حال را به عنوان کلید رسیدن به خوشبختی معرفی می‌کند. کتاب به شما می‌آموزد که چگونه با رها شدن از افکار منفی و اضطراب مربوط به گذشته و آینده، بتوانید در لحظه حال زندگی کنید و طعم واقعی شادی و آرامش را بچشید. افکار منفی، دشمن شماره یک آرامش و شادی ما هستند. برنستین در کتاب حال کاملا استمراری راهکارهای عملی و موثری برای شناسایی و از بین بردن افکار منفی ارائه می‌دهد. با به کارگیری این راهکارها، می‌توانید کنترل ذهن خود را به دست گرفته و به آرامش ذهنی و وضوح فکری برسید. شکرگزاری یکی از کلیدی‌ترین عوامل افزایش شادی و فراوانی در زندگی است. برنستین در این کتاب به شما می‌آموزد که چگونه با تمرکز بر داشته‌ها و نعمت‌های زندگی خود، سطح شکرگزاری خود را ارتقا داده و به زندگی‌ای سرشار از برکت و فراوانی دست پیدا کنید. نویسنده در کتاب حال کاملا استمراری، قدرت ذهن را به عنوان ابزاری شگفت‌انگیز برای آفرینش زندگی دلخواه معرفی می‌کند. او به شما می‌آموزد که چگونه با استفاده از تکنیک‌های مختلف مانند تجسم خلاق، تأییدات مثبت و قانون جذب، می‌توانید به اهداف خود در زندگی دست پیدا کنید. بسیاری از افراد درگیر خاطرات و تجربیات منفی گذشته خود هستند و همین امر مانع از زندگی شاد و پویای آنها می‌شود. برنستین در این کتاب چگونگی رهایی از گذشته و بخشش خود و دیگران و رسیدن به آرامش درونی و آزادی واقعی را تبیین می‌کند.


در بخشی از کتاب حال کاملا استمراری می‌خوانیم

هدف این دوره یاد دادن معنای عشق نیست، چراکه عشق آموختنی نیست. بلکه هدف برداشت موانع آگاهی از حضور عشق است، عشقی که میراث فطری شماست ـ دوره‌ای در معجزات.

وقتی الیسون نه‌ساله بود، یک روز عصر که از مدرسه برمی‌گردد، می‌بیند پدرش رفته و دار و ندار خانواده را هم با خودش برده است. مادر الیسون کاملاً پریشان شد و دو ماه تمام در اتاقش ماند و گریه و زاری کرد. الیسون که از آنچه پیش آمده بود درهم شکسته شده بود، احساساتش را درونش مخفی کرد و به این ترتیب، توانست از واقعیت اتفاقات دوری کند. علی‌رغم تلاش الیسون برای جلوگیری از آسیب روحی ناشی از طلاق پدر و مادرش، به هر حال، این اتفاق تأثیر فوری روی او داشت: اگرچه همیشه بسیار بااعتمادبه‌نفس و برون‌گرا بود، کم‌حرف و کمتر متکی به خود شد.

پانزده سال بعد، وقتی الیسون برای مشاوره پیش من آمد، حقیقت محضِ جدایی پدر و مادرش را به من نشان داد. تعجب کردم که چقدر بی‌تفاوت و با بی‌قیدی راجع به این موضوع حرف زد. با وجود اینکه جزئیات دردناکی برایم تعریف کرد، در واقع، بی‌حرکت و منفعل به نظر می‌رسید. انگار داشت راجع به فیلمی حرف می‌زد که شبِ قبل دیده بود. بعد از آن، از اوضاع و احوال زندگی فعلی‌اش برایم گفت. یک مشکلش این بود که باور نداشت در همۀ جنبه‌های زندگی خوب باشد، مخصوصاً در روابط. غُر زد: «مردها حالم را بد می‌کنند و هیچ کدام تا به حال، فایده‌ای نداشتند.» به‌ندرت به کسی اعتماد می‌کرد و هرگز به افراد اجازه نمی‌داد بهش نزدیک شوند. علی‌رغم حرف‌های سفت و سختش، همۀ

آنچه من دیدم دختر معصوم نه‌ساله‌ای بود که برای رهایی از دردی که در عمقِ وجودش نهفته بود، التماس می‌کرد. از او پرسیدم که تا به حال، با احساسش از طلاق والدینش روبه‌رو شده است یا نه. جواب داد: «اوه، آره، سال‌ها پیش از شرش خلاص شدم.» (در اینجا، «شرش» کلمۀ کلیدی بود.) آنچه در مدتی که با هم بودیم دریافتم این بود که او سالیان سال است دارد از شر همه چیز راحت می‌شود، از شر خوردن، فکر کردن، خرید کردن و... الیسون با دفن کردن احساسش از جدایی پدر و مادرش، هرگز به خودش فرصت نداده بود تا از آن خلاص شود.


پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب حال کاملا استمراری

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های توسعه فردی علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما کتاب‌های زیر را که در فیدیبو در دسترس هستند، مطالعه کنید.

پاکسازی ذهن برای موفق شدن در زندگی نویسنده بری داونپرت، استیو اسکات انتشارات نگاه نوین

مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن نویسنده استیو هاروی انتشارات البرز

از خدا بخواه او می دهد نویسنده استر هیکس، جری هیکس انتشارات البرز


دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۴۳ مگابایت
تعداد صفحات
232 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۷:۴۴:۰۰
نویسندهگابریل برنستین
مترجم حسام فروزان
ناشرنشر نون
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Add more ing to your life : a hip guide to happiness ,c۲۰۱۰
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۱۰/۰۳
قیمت ارزی
5 دلار
قیمت چاپی
39,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۴۳ مگابایت
۲۳۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 82 مخاطب
5
ستاره
56 ٪
4
ستاره
18 ٪
3
ستاره
9 ٪
2
ستاره
4 ٪
1
ستاره
10 ٪
38 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

من نمونه رو خوندم. در حدی میخام نظر بدم که مفید باشه. کتاب عالیه نظر خوبی نیست. در حد خودش خوب هستش. میتونه یه زندگی آروم از لحاظ احساسی برای خوانندش داشته باشه(آروم معنای موفقیت زیاد یا قدرت رو نمیده) از نظریات افراد سرشناس مثل یونگ و فلسفه یوگا استفاده کرده و ایده ها و خلاقیت خودش رو هم پیاده کرده که مکمل خوبی رو تشکیل داده

5

از نویسندگان درجه یک رشد فردی است. روان و صمیمی می نویسد و برنامه اش کاربردی است. من کتاب قبلی اش به اسم «کائنات هوایت را دارد» خوانده بودم و مشتاق بودم همه کارهاش رو بخونم.

4

خیلی دوست داشتم چند تا نظر خوب راجع به این کتاب بخونم، اما مثل اینکه هنوز خیلی تازه‌ست در هر صورت توضیحاتی که راجع به کتاب نوشته شده بسیار جذاب نشون میده کتابو

5

یه سمینار جذاب و بسیار مفید هم داره ایشون بواسطه ی خانوم اپرا وینفری، دوستانی که خواهان هستن به آیدی تلگرام بنده پیام بدن piscmmlove

4

مفید و کاربردی. تمرین های عملی داره و یک برنامه سی روزه بهتر انجام دادن کارها

2

یک فکر بد ته ذهن همه ماهست که آزارمون میده با کمک این کتاب ذهنتون جراحی و اون فکر بد خارج میشود.از فیدیبو بابت این کتاب تشکر میکنم.همه آثار نویسنده عالی هستند و من تهیه کرده ام.

4

خیلی دوست دارم زودتر تمومش کنم. تا همینجا که حدود ۴۰ صفحه خوندم کلی مفید بود واسم

5

کتاب عالی بود و اگر از این دست کتابها رایگان در دسترس عموم مردم قرار بدهید بسیار خوب خواهد بود چون هزینه کتاب بسیار برای مردم سنگین است و اینطوری حداقل مطالعه زیاد میشود

4

کتاب خوب و کاربردی هست من که لذت بردم ممنونم

5

عاااالی #کتاب_بعدی_من

نمایش 28 نقد دیگر
4
(82)
49,000
٪50
24,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪50
حال کاملا استمراری
حال کاملا استمراری
چگونه با ندای درون حال بیشتری به زندگی خود بدهیم

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
حال کاملا استمراری
٪50
حال کاملا استمراری
راهنمای عملی آرامش و خوشبختی
نشر نون
4
(82)
49,000
٪50
24,500
تومان