0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
حکایت دولت و فرزانگی

معرفی، خرید و دانلود کتاب حکایت دولت و فرزانگی

نویسنده:
مارک فیشر
درباره حکایت دولت و فرزانگی
دو مرد ساکت در باغ قدم زدند تا اینکه دولتمند روبروی گل سرخی پر از گل‌های زیبا توقف کرد. تقریباً هزاران بار است که این گل‌های سرخ را بوییده‌ام، اما همچنان هر بار که آنها را می‌بویم برایم تجربه‌ای تازه است. می دانی چرا؟ زیرا یاد گرفته‌ام که در حال زندگی کنم، نه در گذشته و نه در آینده. موضوع تمرکز ذهن و تفکر و مراقبه است که با سخنانی گوناگون توصیف شده‌اند. هر چه تمرکزت بر آنچه انجام می‌دهی بیشتر شود، در آن چیز مجذوب‌تر خواهی شد و بیشتر در زمان حال زندگی خواهی کرد. این تمرکز، کلید موفقیت در تمام عرصه‌های زندگیست. هر قدر تمرکزت بهتر باشد می‌توانی با سرعت و تاثیر بیشتری کار کنی. به جزئیاتی پی می‌بری که از چشم دیگران پنهان است. آیا تمام افراد دولتمند و موفق یاد گرفته‌اند تا به جزئیات توجه کنند؟

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
556.۸۰ کیلوبایت
تعداد صفحات
85 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۲:۵۰:۰۰
نویسندهمارک فیشر
مترجمفاطمه اقبالی
مترجم دوم ساره حسینی عطار
ناشرنشر شمشاد
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The instant milionaire: a tale of wisdom and wealth.
تاریخ انتشار
۱۳۹۶/۰۸/۳۰
قیمت ارزی
2.۵ دلار
قیمت چاپی
10,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۵۵۶.۸۰ کیلوبایت
۸۵ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.5
از 5
براساس رأی 212 مخاطب
انگیزه‌بخش 🚀 (5)
حال‌خوب‌کن ✨ (3)
5
ستاره
75 ٪
4
ستاره
10 ٪
3
ستاره
6 ٪
2
ستاره
4 ٪
1
ستاره
3 ٪
131 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

کتاب خوبیه و یه سری واقعیت ها رو یادآوری میکنه. ولی دوستان به یاد داشته باشید نویسنده میخواسته کتابش فروش بره و چون میدونسته دروغ های لذت بخش راحت تر فروش میره از این اصل استفاده کرده تا ما رو به وجد بیاره. هیچ چیز بدون سختی کشیدن و تلاش بدست نمی یاد. خیلی از خوندن کتاب هیجان زده نشید

5

عالیه من که قسمت های مهم این کتاب رو نیز هایلایت کردم وقتای نا امیدی سری بهش میزنم به شما پیشنهادش میکنم و شما هم حالا که اینترنت این کنابو میخوانین قسمت های مهمشو یادداشت کنید و بار ها و بار ها بخوانید و سطحی این کتاب خوانده نشه و در کنارش پنیر مرا چه کسی جا به جا کرد رو پیشنهاد میکنم

5

عحب متفکریه این مارک فیشر.....تا الان چندین کتابشو خوندم و منو متحیر کرده ....نویسنده ایه که وقتی کتاباشو میخونی میفهمی که هم معنا و هم مادیات رو باید باهم داشته باشی تا خوشبخت باشی و این حرف اسلام هم هست.. زنده بادمارک فیشر بزرگ

2

این کتاب برای افرادی که کلا خیلی اهل مطالعه نیستن خیلی جذابه چون هم داستانیه هم خیلی کوتاه و مختصر و از کامنت ها مشهوده. نمیگم بده یا آموزنده نیست ولی اینقدر ها هم که بزرگش کردن قطعا نیست. برای من که خیلی مطالب جدیدی نداشت. حتی تا حدودی کلیشه ای و خسته کننده هم بود برام.

4

به نظرم مهم ترین نکته از این کتاب اینه که اول از همه باید سطح تفکر رو بالا ببریم و بعدش درست برنامه ریزی کنیم خلاصه به نظرم خیلی عالیه و قبل از خوندن هر کتاب موفقیتی باید این کتاب رو خوند البته کتاب کمی اشکالات ویرایشی هم داشت ولی قابل خوندن و فهمیدن بود

5

این کتاب عالیه ... توصیه میکنم حتما بخونید ... مخصوصا کسانی که به موضوعات انگیزشی علاقه دارن

5

یکی از بهترین کتابهایی خودیاری و هدف گذاری که تا بحال خوندم. و نکته مفیدش اینه که نکته هاشو فراموش نمیکنید چون به صورت داستان ارائه شده.

3

خود کتاب واقعا عاللللی است. ولی این نسخه به نظر من از لحاظ رعایت نکات نگارشی و املایی بسیار ضعیف بوده و بعضی اوقات باعث درک نکردن متن می شود. اگر خواستید این کتاب را بخوانید، حتما ترجمه ی دیگری را تهیه نمایید.

4

خوندن این کتاب حتما توصیه میکنم چرا که توضیح میده توانگری ب اصول ساده و بنیادی مطرح هست که خیلی ها گول همین سادگی ش رو میخورند. اگر به توصیه ها عمل کنید حتما نتایجش رو میبینید.

5

کتابی با محتوایی شبیه کتاب ۴ اثر اسکاول شین بود اما راحت تر و روان تر و کمتر مذهب و مسحیت رو چنانچه در ۴ اثر مشاهده میکنیم دخالت داده بود .. خوندنش خالی از لطف نیست.

نمایش 121 نقد دیگر
4.5
(213)
انگیزه‌بخش 🚀 (5)
5,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
حکایت دولت و فرزانگی
حکایت دولت و فرزانگی
مارک فیشر
نشر شمشاد
4.5
(213)
انگیزه‌بخش 🚀 (5)
5,000
تومان