0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
قصه‌های امیرعلی ۱
٪70

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی قصه‌های امیرعلی ۱

ناشر:
فیدیبو
درباره قصه‌های امیرعلی ۱

این کتاب صوتی با حمایت مجموعه‌ی «کاپو» منتشر شده است.


کتاب صوتی قصه‌های امیرعلی

اگر از طرفداران امیرعلی نبویان باشید، حتما با مجموعه کتاب «قصه‌های امیرعلی» آشنا هستید. این قصه‌های طنز برای اولین‌بار توسط خود او و با اجرا و صدای خودش به صورت کتاب صوتی منتشر شده است.

کتاب صوتی قصه‌های امیرعلی می‌توانید به طور اختصاصی از اپلیکیشن و سایت فیدیبو دریافت کنید.


درباره امیرعلی نبویان

امیرعلی نبویان، مجری محبوب و جوان صدا و سیما، با قلم طناز و لحنی صمیمی، خواننده را به سفری جذاب در دنیای "قصه‌های امیرعلی 1" می‌برد. قصه‌های امیرعلی اولین‌بار در برنامه تلویزیونی رادیو هفت به مجری‌گری و تهیه‌کنندگی منصور ضابطیان توسط خود امیرعلی نبویان خوانده شد که به علت استقبال بسیار زیاد مخاطبان این برنامه، امیرعلی نبویان تصمیم به چاپ این قصه‌ها گرفت.

طی مدت زمان کوتاهی مجموعه قصه‌های امیرعلی تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های چاپی ایران شد از آن زمان تاکنون خیل عظیم علاقه‌مندان به این سری کتاب و امیرعلی نبویان درخواست صوتی شدن این کتاب را داشتند و حالا این مجموعه 4 جلدی با صدای خود نبویان تولید شده و به صورت اختصاصی از فیدیبو قابل دانلود است.


خلاصه داستان قصه‌های امیرعلی 1

این مجموعه، روایتگر زندگی پسری به نام امیرعلی و خانواده‌اش است؛ پدر، مادر، خواهر (مریم) و شوهر خواهر (فرهاد).

اما شخصیت اصلی داستان، خود امیرعلی است. او که به تازگی در رشته مهندسی برق قبول شده، در کنار دوستِ دست و پا چلفتی و خنگ خود به نام مهران، روزهای پرفراز و نشیب دانشگاه را سپری می‌کند. مهران که به تازگی گواهینامه رانندگی گرفته، دردسرهای جدیدی را برای امیرعلی و اطرافیانش رقم می‌زند.

موضوع کتاب قصه‌های امیرعلی چیست؟

نبویان در "قصه‌های امیرعلی" از تخیل خود بهره برده و خاطرات و تجربیات شخصی خود را به طنزی ظریف و دلنشین روایت می‌کند. این کتاب از بخش‌های مجزایی تشکیل شده که هر کدام به یکی از جنبه‌های زندگی امیرعلی، از جمله دانشگاه، خانواده، فامیل و اتفاقات روزمره می‌پردازند.

اما وجه تمایز این کتاب، نگاه متفاوت و بی‌پرده نویسنده به مسائل و چالش‌های زندگی جوانان امروزی است. نبویان با چاشنی طنز و لحنی طنزآمیز، وقایع به ظاهر معمولی و پیش پا افتاده‌ای مانند اعلام نتایج کنکور، جشن قبولی، عاشق شدن، کلاس‌های درس، نوروز، تساوی دربی، مراسم ترحیم، عروسی، تولد، پناهندگی، اسباب‌کشی، ماجراهای فامیلی، مسافرت، دروغگویی و امتحانات را به تصویر می‌کشد و خواننده را به خنده و تفکر وا می‌دارد.

"قصه‌های امیرعلی 1" با لحنی صمیمی و طنزی ظریف، تصویری واقعی از زندگی یک دانشجوی جوان را ارائه می‌دهد و به همین دلیل مورد استقبال بسیاری از خوانندگان، به خصوص جوانان، قرار گرفته است.

درباره کتاب صوتی قصه‌های امیرعلی 1

نکته قابل تامل و مهم کتاب صوتی قصه‌های امیرعلی این است که توسط خود نویسنده و با صدای او تولید و منتشر می‌شود از آنجایی که قصه‌های امیرعلی کتابی طنز است بی‌شک خود او بهتر از هر کس دیگر می‌تواند لحن طنازانه و بازیگوشانه کتاب را در قالب کتاب صوتی دربیارود.

شنیدن کتاب صوتی قصه‌های امیرعلی برای همه طرفداران امیرعلی نبویان و همچنین طرفداران کتاب‌های صوتی طنز بسیار جذاب خواهد بود.


پیشنهاد به طرفداران کتاب صوتی قصه‌های امیرعلی 1



دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
198.۳۹ کیلوبایت
مدت زمان
۰۳:۳۱:۳۸
نویسندهامیرعلی نبویان
راویامیرعلی نبویان
ناشرفیدیبو
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۳/۰۲/۱۰
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۹۸.۳۹ کیلوبایت
۰۳:۳۱:۳۸

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.6
از 5
براساس رأی 104 مخاطب
حال‌خوب‌کن ✨ (60)
سرگرم‌کننده 🧩 (50)
5
ستاره
85 ٪
4
ستاره
2 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
2 ٪
1
ستاره
7 ٪
52 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

خیلی نمونه مفید و خوبی بود. شرمندمون کردید واقعا! نمونه : دیرین دیرین دیرین.... " قصه های امیر علی - نویسنده و راوی امیر علی نبویان" دیرین دیرین دیرین!!!!!!!!!!

1

کتاب جالبی نیست‌؛ معتقدم که کتاب‌های پربارتر‌ دیگری برای شنیدن و وقت گذاشتن وجود دارن به‌قول جیم ران که می‌گه: «بعضی‌ها فکرمی‌کنند در کتاب‌های صرفا داستان و رمان هم می‌شود گاهی مطالب آموزنده دید، بله اگر در سطل زباله هم خوب بگردیم چیزی برای خوردن پیدا خواهیم کرد». درکل این‌که سلیقه من نیست ولی به‌دور از مفید بودن یا نبودن شاید برای کسی دیگه لذت‌بخش باشه و همین به اندازه کافی مهم هست!

5
آرامش‌بخش 🌱

سلام وقت بخير من دوران دبستان همه جلداز مجموع داستان اي امير علي خونده بودم.من هنوزم از ياداوري داستانشون لذت ميبرم..يعني همه انها نوشته آقاي نبويان بودن؟. داستان زندگي خودشون يعني همرو تجربه كردن و ديدن؟وقتي با مادرشون رفتن مهماني براشون مرغ اوردن و ايشون ديدن بچه هاي عمويشان دارن استان مرغ را ميخورند يا ان مردي كه آينه عقد را حمل ميكرد و ناخواسته شكستشان

2

فایل نمونه واقعا مفید بود 🤣🤣 شوخیه؟

5
اجرای روان 🎙️
گیرا 🧲

دبیرستانی بودم که رادیو هفت رو میدیدم واسه این قصه‌ها، بعد این همه سال، خوشحالم دوباره می‌شنومش

3

سلام درود خدمت امیر علی نبویان.ح۱رت عالی مجری برنامه فوتبال برتر در کنار رضا جاودانی بودی،یهو پریدی تو کتاب پادکست نویسندگی.صدا گذاری تون باید عین تصویرتون ادیت و ویرایش بشه.تو راوی یا گوینده باید صدای کاریز ماتیکی داشته باشه ک شنونده با فراق بال گوش بده و لذت ببره.البته این یک پیشنهاد بود نه نقد و بررسی.‌موفق و پیروز باشید

5
حال‌خوب‌کن ✨
انگیزه‌بخش 🚀
آرامش‌بخش 🌱
اجرای روان 🎙️
سرگرم‌کننده 🧩
پربار 🌳
گیرا 🧲
آموزنده 🦉

بی نظیر بود . بسیار لذت بخش و قشنگ بود . :) خوشحالم که شنیدمش .. حال خوب کن بود . به اطرافیانمم پیشنهاد دادم که حتما بشنون این کتاب رو . به خصوص که راویش خود آقای نبویان بود . امیدوارم جلد های دیگه ی این کتاب هم با صدای خود آقای نبویان منتشر بشه .

1

قسمت اول رو تا نیمه گوش کردم تناقض در نوع انتخاب کلمات خیلی زیاد هست از حالت ادبی به حالت محاوره در حال تکراره در جمله ها به نظرم طنز درون داستان گم شده و گهگداری با کلمه های آشنایی که در شبکه های مجازی شنیدیم میخواد خودی نشون بده در اینده مجدد نظر میدم 👍

5
حال‌خوب‌کن ✨
سرگرم‌کننده 🧩
گیرا 🧲

واقعا باید به اقای نبویان تبریک گفت به خاطر این قلم بی نظیر ایشون با این کتابشون درس نویسندگی رو دادن از کلمات عادی و ساده چنان محتوای گیرا و لذت بخش ساختن که وقتی اونهارو میخونی فقط با خودت میگی‌چقدر‌خوب که این کتاب رو خریدم

5
اجرای روان 🎙️
سرگرم‌کننده 🧩

در مورد قسمت دوم دقیقه ی ۱۰:۴۰ شایان ذکر است که عمر باز ماندگان افراد چاق کمتر خواهد بود، بعلت اینکه با داشتن ابعادی بزرگ و قطور تر، مابقی گور با مقدار خاک کمتری پر خواهد شد فلذا با تبدیل خاک مرحوم به عمر بازماندگان، سهم عمر ایشان کمتر خواهد شد.

نمایش 42 نقد دیگر
4.6
(107)
حال‌خوب‌کن ✨ (60)
95,000
٪70
28,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
قصه‌های امیرعلی ۱
٪70
قصه‌های امیرعلی ۱
امیرعلی نبویان
فیدیبو
4.6
(107)
حال‌خوب‌کن ✨ (60)
95,000
٪70
28,500
تومان