0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
لعنت بر قوانین
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی لعنت بر قوانین

راهنمایی برای برنده شدن در زندگی
درباره لعنت بر قوانین

بخشی از کتاب


گریختن از تله‌ی قوانین

تبریک! شما اولین قدم خود را برای تغییر زندگی‌تان برداشتید. با خواندن این کتاب، شما «قرص قرمز» را پذیرفته‌اید و سفری را شروع می‌کنید به آگاهی برای شکست دادن سیستمی که صرفا در خدمت نگه داشتن شما در یک زندگی محدود طراحی شده است. اگر از دهه نود میلادی پشت کوه زندگی نکرده باشید، حتما می‌دانید که فیلمی نمادین وجود دارد که از قیاسی استفاده می‌کند که میل به نادان ماندن سعادت‌مندانه را با بلعیدن یک قرص آبی برابر می‌کند. بااین‌همه، افرادی که قرص قرمز را بلعیده‌اند، متوجه شدند آنچه که در مقام واقعیت می‌پنداشتند کاملا تخیلی بوده است.

فیلم مذکور از واقعیتی که ما در آن حضور داریم دور نیست. از بدو تولد، به شما تلقین شده که با طرز فکری که من آن را «قوانین» نامیده‌ام، هماهنگ باشید. آگاه باشید یا نه، «قوانینی» وجود دارد که به طور مداوم افکار جامعه را شکل می‌دهد تا مشخص کند مردم درون جامعه چه می‌خواهند، چگونه زندگی می‌کنند، و چه ارزش‌هایی دارند. این قوانین نانوشته هستند و چندان واضح نیستند. اما «قوانین» مداوما مفاهیم ناخودآگاهی را برای دستکاری شیوه تفکر شما و آنچه فکر می‌کنید باید باشید می‌فرستد. کارکرد قوانین این است که مفاهیم و ایده‌هایی نظیر خوشبختی، زیبایی، زمان ازدواج، فرد مناسب ازدواج، درآمد مناسب جهت موفق شناخته شدن را تعریف کنند. قوانین پتانسیل شما را طوری تعریف می‌کند که به شغلی محدود شوید که باعث ثروتمند شدن یک فرد دیگر می‌شود. قوانین از شما می‌خواهد طوری کوته‌نظر باشید که از چک‌های پرداختی بخور و نمیر و کار کردن تا چند سال پایانی عمر خود راضی باشید و تمام پس‌انداز خود را صرف اندک سلامتی باقی‌مانده‌ی خود کنید.

قوانین از شما می‌خواهد که اسم کتاب خود را چیزی نظیر «مثبت فکر کن و خوشبخت شو» یا «چطور بر افراد منفی غلبه کنیم و محبوب شویم» بگذارید و هم‌چنین چنین کتاب‌هایی نباید از صد صفحه کمتر باشند.

من می‌گویم لعنت بر قوانین. اسم کتابم را خود تعیین می‌کنم و تعداد صفحات کتاب من نیز در خدمت بیان رسای نکات مدنظر من خواهد بود. خوانندگان بسیاری ترجیح می‌دهند حجم‌های بی‌فایده کلمات را کنار بگذارند. 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
34.۲۴ کیلوبایت
مدت زمان
۴۷:۲۴
نویسندهدی‌ بی ادواردز
مترجم یاسین قاسمی بجد
راوی زهرا حاتمیان فر
ناشریاسین قاسمی‌بجد
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
قیمت ارزی
1 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۳۴.۲۴ کیلوبایت
۴۷:۲۴

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
15,000
٪50
7,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
لعنت بر قوانین
٪50
لعنت بر قوانین
راهنمایی برای برنده شدن در زندگی
یاسین قاسمی‌بجد
0
(بدون نظر)
15,000
٪50
7,500
تومان