0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
هل اول

معرفی، خرید و دانلود کتاب هل اول

رازها و رمزهای خلق، حفظ و رشد ثروت در ایران
ناشر:
نشر نی
درباره هل اول

چه فقیر و چه پولدار همه نگران پول هستند. فقیر نگران پول درآوردن و پولدار نگران این‌که چگونه از پولش محافظت کند. اما چه کسی می‌خواهد نگران پول باشد؟ هیچ‌کس!

این کتاب منحصربه‌فرد است، چرا که کتابی برای پایان دادن به نگرانی شما برای پول درآوردن و پایان تشویش برای حفاظت از ثروتتان در یکی از پرنوسان‌ترین اقتصادهای جهان یعنی اقتصاد ایران است.

این کتاب برای خواندن نیست، برای عمل کردن است. اگر به رازها و رمزهای این کتاب عمل کردید، هُل اول به دوچرخه‌ی مالی شما داده می‌شود و بدون زمین خوردن و از دست دادن زمان یاد می‌گیرید در این فضای بی‌ثبات چطور باید زندگی خود را با آرامش بسازید، البته بدون این‌که زندگی دیگران را خراب کنید. دقیقاً همان‌طور که دوچرخه‌سواری را یاد گرفتید!

این کتاب برای همه‌ی افراد با هر سطحی از سواد مناسب است. اگر هیچ چیز از اقتصاد نمی‌دانید این کتاب به شما کمک می‌کند تا پایه‌های اقتصاد و سواد مالی را درست در ذهن خود بنا کنید. اگر هم تجربه‌ی بیشتری دارید یا سرمایه‌گذار ماهری هستید، این کتاب به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را به‌نحو محسوسی بهبود بخشید.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
6.۵۲ کیلوبایت
تعداد صفحات
378 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۲:۳۶:۰۰
نویسندهصادق الحسینی
ناشرنشر نی
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۱۱/۲۸
قیمت ارزی
6 دلار
قیمت چاپی
260,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۶.۵۲ کیلوبایت
۳۷۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.7
از 5
براساس رأی 270 مخاطب
آموزنده 🦉 (114)
پربار 🌳 (90)
5
ستاره
90 ٪
4
ستاره
3 ٪
3
ستاره
1 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
4 ٪
228 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4
آموزنده 🦉

دوستانی که میخواهند پیش از خرید این کتاب با محتوای آن بیشتر آشنا شوند, می توانند پادکستهای سواد مالی دکتر الحسینی را در کست باکس گوش کنند. این کتاب برآمده از همان پادکستها است. میتوانید حداقل با گوش دادن به بخش اول با سبک و سیاق مطالب آشنا شوید. در کل میتونم بگم این کتاب یه تجربه زیسته شده نویسنده و ماحصل مطالعات و تجربیات و مشاوره های ایشون هست. یک کتاب همه فهم و سبک برای مدیریت مالی که مخصوص اقتصاد ایران طراحی و نگاشته شده. انتظار کتاب سنگین اقتصادی با ادبیات غامض نداشته باشید. اما این کتاب به سادگی رویکردهای عملی برای مدیریت مالی در ایران را به شما آموزش میده. به گفته نویسنده این مطالب در دبیرستان باید تدریس میشد و از همون سنین افراد را آماده زندگی مالی میکرد.

5
خوش‌خوان 🪶
پربار 🌳
گیرا 🧲
آموزنده 🦉

اولین چیزی که موقع خوانش این کتاب جلب توجه می‌کنه مقدمه بسیار قشنگ اون هست بطوریکه از همونجا متوجه میشید که قرار نیست کتاب معمولی بخونید که صرفا مطالب رو بصورت تئوریک برای شما توضیح بده بلکه توضیح اونها در دنیای واقعی و کاربردی بودنشون هست که شمارو تا اخرین صفحه کتاب پیش می‌بره. کتاب با استفاده از یک چارچوب دقیق طبق چیزی که با نظم و مقدمه چینی ارائه میکنه قصد داره ذهنیت و در نتیجه تصمیمات مالی شما رو مهندسی کنه و با گردآوردن نکات کلیدی نه تنها توان شمارو در بعد اقتصادی بالا می بره بلکه همراه تجربیات و داستان‌های درون آن شاید تا مدتها ذهنتون درگیر تاثیرات مثبتش باشه و برای مرور خیلی از نکات بارها به خوانش کتاب برگردید.

5
خوش‌خوان 🪶
پربار 🌳
آموزنده 🦉

حدوداً سه سالی میشه که "صادق الحسینی" رو دنبال می‌کنم. از طریق اینستاگرام باهاشون آشنا شدم و بعد پادکست های "سواد مالی و اقتصادی" و "اقتصاد ایران در گذار از بحران" ازشون رو گوش کردم، که بسیار بسیار مفید بودند و من که هیچ از اقتصاد و سوادمالی نمی‌دانستم، بسیار آموختم. شالوده کتاب "هل اول"، پادکست "سواد مالی و اقتصادی" هستش و در این کتاب به طور مفصل‌تر و کامل‌تر به مسائل اقتصادی و مدیریت مالی شخصی پرداخته شده است. "صادق الحسینی" جز افراد دغدغه‌مند و باسواد در حوزه اقتصاد هستند و پیشنهاد می‌کنم برای آشنایی بیشتر به پیج اینستاگرام ایشان سر بزنید.

5
آموزنده 🦉
خوش‌خوان 🪶
پربار 🌳

من تا کنون کتابهای اقتصادی زیادی مطالعه کردم ولی همیشه احساس میکردم این کتابها در کشور و اقتصاد ما کاربردی نداره ولی وقتی این کتاب را خوندم دیدم واقعا کتابی هست که مخصوص اقتصاد ایران نوشته شده و برای عموم مردمی که قصد دارند حال زندگیشون از نظر اقتصادی خوب باشد این کتاب بسیار مفید هست.آقای الحسینی همونطور که مفاهیم و توصیه های اقتصادیشون را در فایلها و مصاحبه هاشون بسیار ساده توضیح میدند در این کتاب هم مفاهیم و توصیه هاشون را طوری توضیح دادند که درک آن برای افرادی که در مورد علم اقتصاد اطلاعات چندانی ندارند قابل درک و کاربردی است.

5
انگیزه‌بخش 🚀
گیرا 🧲
آموزنده 🦉
پربار 🌳

در دنیای امروز که اقتصاد بسیار پیچیده شده است، هر شخصی با خوندن این کتاب میتونه اول‌متوجه بشه که کجای هرم اقتصادی قرار داره و بعد بتونه با دونستن رمز و رازهای بازار های اقتصادی درست سرمایه‌گذاری کنه. کتاب بسیار روان و ساده نوشته شده تا برای عموم افراد قابل درک باشه. نویسنده اقتصاد دان هستش و البته که روابط بین الملل خونده در آمریکا و همین باعث شده که با یه متاب کاملا بروز و جذاب طرف باشیم. مهم نیست از اقتصاد خوشمون بیاد یا نه اما سواد اقتصادی رو باید بدونیم تا بتونیم برای درامدمون درست برنامه ریزی کنیم و این کتاب بشدت به این قضیه کمک میکنه.

5
خوش‌خوان 🪶
آموزنده 🦉
گیرا 🧲
انگیزه‌بخش 🚀
پربار 🌳

سلام. من پادکست سواد اقتصادی و مالی آقای حسینی رو دوبار گوش کردم و مطالب این کتاب در راستای همان مباحث و تکمیل کننده بحث های ایشون در پادکست هست. بسیار کتاب مفید و کمک کننده ای هست که در هر جایگاه اجتماعی با هر میزان سوادی که باشید بهتون کمک می‌کنه زیرا متن کتاب بسیار روان و برای عموم مردم نوشته شده. و در انتها باید بگم که آقای الحسینی رو من سالیان سال هست که دنبال میکنم و بسیار انسان شریف، باسواد و دغدغه مندی نسبت به جامعه هستند و این کتاب هم در راستای همین احساس مسئولیت اجتماعی ایشون نوشته شده و بنظرم همه مردم باید بخوننش.

5

ثروتینو. ثروتینو. ثروتینو سلام آقای دکتر وقتتون بخیر آقا من از انتهای سال ۱۴۰۱همراه با اقای اقا میری که انلاین دوره اقتصادی رو شروع کردین و همش سید بیراهه میرفت با شما هستم ، اقا یه حالی به کلاس ما بدین اشتراک ثروتینو رو کلا رایگان بدین ما هم خودتون رو دعا کنیم هم برای مادر مرحومتون فاتحه بفرستیم ، خداوند همه رفتگان رو رحمت کند. در ضمن به تمام منتقدین میگم برادرم خواهرم کتاب رو بخون استفاده کن سخت نگیر چون این حجم اطلاعات واقعی و کاربردی رو با این فیمت اگر سراغ داری به ما هم آدرس بده یا حق

5

من مدت هاست که آقای الحسینی رو در اینستاگرام دنبال میکنم و تحلیل های ایشون در زمینه های مختلف رو دنبال میکردم که تحلیل های منطقی بودن برخلاف خیلی از افراد دیگه که در جهت منعت خودشون تحلیل های بی خود میذارن، کتاب هل اول رو هم با شناختی که از آقای الحسینی داشتم مطالعه کردم و واقعا راضی بودم و باعث میشه بتونیم برای زندگی مالی مون برنامه ریزی کنیم و هدفمند پیش بریم تا به نقطه دلخواهمون برسیم.کتاب بسیار خوبیه و حتی به چند تا از عزیزانم هم هدیه دادم چون به نظرم برای هر کسی میتونه مفید باشه.

5

کتاب هل اول 🧿 برای جهزیه تازه عروس 👰‍♀️من کتاب های. یادی خوندم از اقتصاد - اولین کتابیه که مختص کشور ایران نوشته شده از فرهنگ اجتماعی سرمایه گذاری تا انتخاب درست سرمایه گذاری🌱 بی نهایت عجیب و زیبا - عید شروع کردم خوندم و یک پروژه ای رو متوقف کردم اگه انجام دادم بوده چنده میلیارد ضرر میکردم🌱 و ب لطف سرمایه گذاری درست جلو ضرر گرفته شد با پاس این خدمت 🌱 یک جهزیه کامل برای تازه عروس نیازمند تدارک خواهم داد🌱✌️. همیشه بدرخشید 💎. نیازمندان فراموش نشه- به قول دکتر الحسینی

1

با دانلود بخش نمونه فهمیدم کتاب بیشتر از اینکه یک کتاب علمی باشه، شبیه یه کتاب زرده که قراره بشینیم پاش داستانای کلیشه ای راجع به این که پول مهمه ولی نمی شه بردش اون دنیا و ... رو بخونیم. مگه اینکه بعد از این داستانا قرار باشه با یه کتاب علمی که رفرنسای معتبری توش می ده مواجه باشیم

نمایش 218 نقد دیگر
4.7
(278)
آموزنده 🦉 (114)
156,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
هل اول
هل اول
رازها و رمزهای خلق، حفظ و رشد ثروت در ایران
نشر نی
4.7
(278)
آموزنده 🦉 (114)
156,000
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر