0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
رازهای ازدواج موفق
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی رازهای ازدواج موفق

جان مکنرو و پتی اسمیت
درباره رازهای ازدواج موفق

در کتاب صوتی «رازهای ازدواج موفق؛ جان مکنرو و پتی اسمیت» درباره زوج جان مکنرو و پتی اسمیت می‌گوییم که در سال ۱۹۹۷ ازدواج کردند و به سوالاتی پاسخ می‌دهیم که در ذهنمان درباره این زوج دوست‌داشتنی شکل می‌گیرد؛ چطور می‌شود که یک خانم زودرنج و حساس و دل‌شکسته تصمیم می‌گیرد با مرد طلاق‌گرفته‌ای ازدواج کند که در سال‌های تنیسور بودنش به شکستن گاری‌های نوشیدنی با راکت تنیسش مشهور بوده است؟ مردی که جریمه داور را هم با نوشتن «تو نمی‌تونی این‌قدر سخت‌گیر باشی» سرزنش می‌کند؟ چطور می‌شود این پسر بد تنیش با موسیقی خشن و احساساتی خشک و بی‌روح شانس ازدواج دوباره آن خانم می‌شود؟ آن خانم در این پسر چه چیزی می‌بیند؟ هیبت یک شوهر وفادار که تا به امروز بیست و سه سال است زندگی مشترکی با هم دارند؟ آن خانم از روز نخست چنین چیزی را متصور بود؟


در ابتدای کتاب صوتی «رازهای ازدواج موفق؛ جان مکنرو و پتی اسمیت» می‌شنوید:

«معروف است که زنان می‌گویند: آن مرد بالقوه می‌تواند آدم مناسبی برای ازدواج باشد. اما بدانید که بالقوه کافی نیست. ما با یک شخص ازدواج می‌کنیم، نه با بالقوه‌ها و پتانسیل‌ها.»


کتاب صوتی «رازهای ازدواج موفق؛ جان مکنرو و پتی اسمیت» را با صدای متین بختی، میلاد فتوحی، محمد نظری، منیژه قاسمی‌فرد می‌شنوید. همنشینی این گویندگان در کنار یکدیگر به‌خوبی فضای مصاحبه را برایتان ایجاد می‌کند و ارتباط شما را با گفت‌وگو حفظ می‌کند. کتاب رازهای ازدواج موفق نتیجه سفرهای بسیار، گفت‌وگوهای حضوری نویسندگان کتاب با زوج‌های موفق است. ازآنجاکه زوج‌های این کتاب افراد معروفی‌اند، آگاهی از اسرار موفقیت زندگی مشترکشان کتاب را برای شنوندگان بسیار جذاب‌تر می‌کند.


در جایی از مصاحبه مکنرو و اسمیت، از زبان جان، می‌شنوید:

«بزرگ‌ترین هدیه‌ای که پتی در زندگی به من داد این بود که اجازه داد خودم باشم. کار‌هایی را که می‌خواستم می توانستم انجام بدهم. مدتی صرف متقاعد کردن او به ازدواج و زندگی مشترک شد. در این مدت توانستم اعتماد و نظر او را جلب کنم. بعد از ازدواج نافرجام اول، دو سال به تنهایی مسئولیت زندگی سه فرزندم را به عهده گرفته بودم. سال دوم سخت‌تر هم بود، انگار در جهنمی گیر افتاده بودم و احساس شکست و نومیدی می‌کردم. اما می‌خواستم بچه‌هایم خوب زندگی کنند. در این مدت گذار از زندگی قبلی به زندگی جدید، آدم نمی‌داند چه پیش می‌آید. آینده مبهم است. با این وجود سعی می‌کنی زندگی کنی و ادامه بدی.»

در نهایت حرف نویسندگان کتاب به شما، که کتاب را می‌شنوید، چیست؟

«می‌توانی خودت ماجراجویی جدیدی را در راه عشق و ازدواج برای خود پیش بگیری. از آموخته‌های این کتاب استفاده کنی، خودت هم برای خودت اصولی جدیدی پیدا کنی و بر آن بیفزایی. برای خودت پست سر هم رویاپردازی کنی. شاید تو هم برای همیشه به زیباترین، انسان‌ترین و جسورانه‌ترین پیوند تمام زندگی مفتخر شوی؛ با هم بودن تا همیشه تا تمام زندگی. تا وقتی در حیات هستی؛ همراهی همیشگی با انسانی دیگر در این سفر زندگی.»

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
29.۴۳ کیلوبایت
مدت زمان
۳۰:۵۰
نویسندهمارلو توماس
نویسنده دومفیل دوناهو
مترجم لیدا عظیم زاده
راویمیلاد فتوحی
راوی دوم منیژه قاسمی فرد
راوی سوممتین بختی
راوی چهارممحمد نظری
ناشرنوین کتاب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۳/۰۲/۱۲
قیمت ارزی
2 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۹.۴۳ کیلوبایت
۳۰:۵۰

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
25,000
٪30
17,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
رازهای ازدواج موفق
٪30
رازهای ازدواج موفق
جان مکنرو و پتی اسمیت
نوین کتاب
0
(بدون نظر)
25,000
٪30
17,500
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر