0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
مثل دست‌های مادرم
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی مثل دست‌های مادرم

ناشر:
سماوا
درباره مثل دست‌های مادرم

کتاب صوتی "مثل دست‌های مادرم" نوشته‌ی خسرو باباخانی با صدای بهروز رضوی، حاصل همکاری نشر مهرک و سماواست. این داستان کوتاه مناسب برای نوجوانان است و در آن به موضوعاتی مانند فقر، آسیب‌های اجتماعی، و حاشیه‌نشینی پرداخته می‌شود. داستان درباره‌ی یک نوجوان است که در تلاش برای خریدن ساعتی که دلش می‌خواهد، با مشکلات مالی و اجتماعی روبرو می‌شود. این داستان بازتابی از زندگی و تلاش‌های جوانان در مواجهه با مشکلات است و به شیوه‌ای دلنشین و معنوی نگاهی به زندگی می‌اندازد. اگر به دنبال داستانی با عمق انسانی هستید، "مثل دست‌های مادرم" یک انتخاب خوب خواهد بود.


بریده‌ای از کتاب:

اولین ماهیانه را که گرفتم ذوق و شوق زیادی داشتم، حس می کردم قدم بزرگی در راه آرزوی دیرین و شیرین «ساعت داشتن» برداشته ام. حالا می توانستم برنامه ریزی کنم. چشم به دست و جیب خودم داشتم. می شد پس انداز کرد. می شد چند روزی دندان روی جگر گذاشت و یک دفعه چیزی را که قبلاً خریدنش را غیرممکن بود، خرید. برای خریدن ساعت می بایست هشت ماه تمام تحمل می کردم و حتی یک قِران هم نمی بایستی هرز می رفت. به نظر خیلی راحت می آمد؛ آن قدر راحت که از خوشی قند توی دلم آب می شد و از هم اکنون ساعت را مال خود می پنداشتم.

ولی مگر جور شد؟ دو ماه گذشت، یک ریال هم که پس انداز نکردم، هیچ، چند روز هم به سر برج مانده آه در بساط نداشتم. هرچه می کردم جور نمی شد. ماهیانه اول که بیشترش رفت بالای تاوان شیشۀ شکسته همسایه؛ یک شوت کج از طرف من، رفتن شتاب زده توپ به خانه همسایه و جرینگ!…

ماه دوم هم هی خرج روی خرج آمد. از خریدن توپ و بستنی تا پنهانی رفتن به سینما و دیدن فیلم ترسناک دراکولا و خلاصه… دیناری هم برایم نماند.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
195.۳۳ کیلوبایت
مدت زمان
۰۳:۲۸:۱۷
نویسندهخسرو باباخانی
راویبهروز رضوی
ناشرسماوا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۳/۰۲/۱۲
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۹۵.۳۳ کیلوبایت
۰۳:۲۸:۱۷

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
45,000
٪30
31,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مثل دست‌های مادرم
٪30
مثل دست‌های مادرم
خسرو باباخانی
سماوا
0
(بدون نظر)
45,000
٪30
31,500
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر