0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
همدل
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی همدل

نویسنده:
مونیکا گوچی
درباره همدل

بخشی از کتاب

یک همدل کیست؟

همدل فردی بسیار حساس است و از توانایی طبیعی برقراری ارتباط با انرژی و عواطف دیگران برخوردار است و طوری از احساسات دیگران متاثر می‌شود که گویی این همه از خود اوست. برخی از همدل‌ها به انرژی گیاهان، حیوانات، یا حتی ارواح اطراف خود نیز حساس هستند. یک همدل دارای حس ششم فوق‌العاده قدرتمند و شهود بسیار قوی است. این استعدادها همدلان را قادر می‌کنند که احساسات دیگران را درونی کرده و آنها را در مقام احساسات خود درک و تفسیر کند.

یک همدل این توانایی را دارد که با احساسات دیگران ارتباط برقرار کرده و تجربه آنها را درک کند. سطح همدلی یک همدل بسیار بالاتر از یک فرد عادی است. او می‌تواند به راحتی با احساسات دیگران ارتباط برقرار کند. یک همدل برای دریافت احساسات و انرژی‌های اطراف خود به حواس فیزیکی بینایی، شنوایی، لامسه یا سرنخ‌های تعامل خود با دیگران متکی نیست. چنین افرادی می‌توانند انرژی‌ها و احساسات افراد دور و نزدیک را احساس و درونی کنند.

یک فرد همدل در مدیریت بحران بسیار عالی است. وقتی همدلان افراد نیازمند را می‌بینند، عمیق‌ترین توانایی‌های خود را فعال می‌کنند. همدل‌ها درمان‌کنندگان بااستعداد و شهودی هستند. نگاه آنها به دیگران شهودی است و از صرف سطح فراتر می‌رود. آنها نوعی خاصیت مغناطیسی دارند که مردم را به سمت خود می‌کشاند. و همیشه در دسترس هر فردی هستند که ممکن است به هر نحو نیازمند کمک ایشان باشد. 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
13.۳۴ کیلوبایت
مدت زمان
۱۷:۴۲
نویسندهمونیکا گوچی
مترجم یاسین قاسمی بجد
راوی زهرا حاتمیان فر
ناشریاسین قاسمی‌بجد
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۳/۰۲/۱۱
قیمت ارزی
1 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۳.۳۴ کیلوبایت
۱۷:۴۲

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
15,000
٪50
7,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
همدل
٪50
همدل
مونیکا گوچی
یاسین قاسمی‌بجد
0
(بدون نظر)
15,000
٪50
7,500
تومان